Recenze (15 725)
Ride the Man Down (1952)
Republic Pictures viem co bolo. Kane je tu len sulsny ruitiner, da sa to pozriet na medzinarodnych kanaloch, nejestvuje CZ ani SK verzia filmu a u nas - CR a SR - to v kinach nikdy neslo : 67 %
Status: Naživu (2022)
Toto je uz fakt bieda, Butler sa inspiroval kadekym, mozno ze aj Klecom /Cage/ a ak takto bude pokracovat, o chvilu ho caka level Segos a Dudikoff. - kategoria E, a F. 15 %
Woman of the North Country (1952)
Uz bolo badat postupne zlepsovanie sa Josepha Kane - a ako rezisera, ciro priemerne filym tocil hlavne v 40. rokoch. Ani tot onie je nic svetoborne, dejova linia je zaujimava a divaka dokaze dostatocne dlho udrzat. 60 %
Oh! Susanna (1951)
Jo, Republic Pictures , kto by nepoznal. Stare filmy nemali zelene platno ani digitalny bordel. Herci sa nadreli a kamery boli tiez --- starodavne : 67 %
California Passage (1950)
67 % -kvalitne natocene, skoda ze uplne zabudnuty film zo 40. rokov.
Rock Island Trail (1950)
Filmy o vystavbe zeleznicnej siete v USA 2. polky 19. storocia majudodnes hodne co povedat. DVD je pre europsky trh nezohnatelne : 72 %,
Pożegnanie z Marią (1993)
Polske Namestie svatej alzbety ? Tematicky to aj sedi - atmosfera hustla fakt kazdou scenou. Ovsem je to Zylberova prvotina, teda 4 spunty nedam : 60 %
Brimstone (1949)
Najvacsie klise vo westernoch bola kradez koni. Toto je rezisersky kvalitne natocene, ovsem svoje najlepsie filmy tocil Joseph Kane az v 50. rokoch : 68 %
Přehlídka srdcí (2022)
Napokon len dalsi znesitelny polsky rezisersky priemer, Zylber ako reziser je tu len rutiner : 60 %
Láska & gelato (2022)
Slusna reziserska rutina tomu vladne, oddychovka jak ma byt, len hovorim, nic vynimocne : 61 %