Recenze (4 289)
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Strážci Galaxie mě nikdy nijak moc nebavily. Ovšem trojka je zdaleka nejhorší.. Celý barevně i animačně přebarvený, takže jsem pořád čekal, kde na mě v rohu obrazu vyskočej Teletubbies. Nakonec si je rejža Gunn odpustil. Nejlíp to vlastně fungovalo ve scénách předtím, protože v tom zvířecím vězení to bylo takový potemnělý. Celkově to ani zklamání není. Prostě mě to nebavilo. Komiksová pitomina pro děti. 40%.
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Tak jsem se nakonec dočkal. Naprosto neučesaná akce s kordama a mušketama, precizně vykreslená Paříž, souboje bez příkras, a hlavně doslova parádně přepsaná a natočená adaptace slavné knihy. Vlastně Herek nebo poté Anderson natočili film podle svého, ale až Frantíci svůj román natočili takhle parádně. A já tleskám. Co se týče obsazení, i to se povedlo. Už teď slintám po druhém dílu. 100%.
Rychle a zběsile 10 (2023)
Je to už od začátku dost bláznivý, a k tomu přispívá Momoa se svojí úchylnou postavou. Navíc mi přijde, že to hraní trochu přepálil. A jeho pomsta je slušně překombinovaná, krkolomná. Rejža taky dostává svojí pověsti, takže je to fakt slušnej bordel. A vlastně do toho filmu napěchovali snad všechny postavy, co jsme kdy ve filmu viděli. Ani tenhle film se mi moc nezamlouval. Něco z tý série vyprchalo. Škoda. 60%.
David Gahan: Saw Something (2008) (hudební videoklip)
Naprostá pecka.
Pappa Mia! (2023)
Chvílema povedený, chvílema naopak hrátky s trapností. Výbornej Robert de Niro, ovšem dlalší obsazení už tak povedený nebylo. Ale průměr to hodí, a koukat se na to dá bez úhony. 60%.
Freddy versus Jason (2003)
Bylo vidět, že s tímhle si dal někdo víc práce. Scénář, herci sympatický, režisér v pořádku. Napoprvé mě to nezaujalo, ale dnes sem po všech těch pátkovejch sračkách docela změnil názor. Slušný. 60%.
Jason X (2001)
Další naprosto nekoukatelnej shit. Jason vs. Star trek. Při hrátkách s bradavkama jsem to utnul. 0%.
Pátek třináctého 9 (1993)
31 minut. Tolik sem vydržel u týhle sračky. To, jak film bude vypadat, poznáte během deseti prvních minut. 0%.
Pátek třináctého 8 (1989)
Slušná sračka. Po hodině vypnuto. 0%.
Pátek třináctého 7 (1988)
Pfo mě prostě nepochopitelně v hlavní roli x-menka. Jason sotva drží pohromadě, příběh znovu jako pětka žádnej, naprosto nesympatický postavy. Kravina. Tu jednu dávám ze soucitu. 10%.