Oblíbené filmy (10)
Božské děti (1997)
Brutální Nikita (1990)
Kráva (1993)
Musíme si pomáhat (2000)
Amadeus (1984)
Idioti (1998)
Na premiere v CR simultalni prekladatel varoval, ze je to film jiny a skandalni, ale protoze netusi v cem, nebot ho jeste nevidel, nemel jsem potuchy co prijde.......jeden s mych nejoblibenejsich filmu vubec......tento film je masterpiece, ktere umi vyvolat hranicni emoce.....videl jsem ho nekolikrat a smekam klobouk pred praci rezisera, ktery filmu dal punc realilnosti jako zadny jiny film.....proste nutnost videt!!!!!
Nelítostný souboj (1995)
Nejlepší pouliční přestřelka, kde i bez domácího kina jsem procítěně vychutnával doposud nepřekonatelnou scénu vystřílení se ze sevření policajtů......a taky miluji Mannovu atmosféru a mírné trvalé napětí celého filmu.....a krále vedlejších rolí a záporáků Toma Sizemora....podle mě nejlepší film Manna
Charakter (1997)
Tento film mě, pár let zpátky, zavalil pozitivní emotivní vlnou....jednu dobu můj nejoblíbenější film vůbec.....nic jsem o něm nevěděl a byl jsem převálcovanej a jsem trochu i doteď , přestože je to minimálně deset let, co jsem viděl tento už kultovní film.....dávám si ho do dvacítky nejoblíbenějších filmů!!!!!!!!!