Oblíbené seriály (10)
Most (2011)
Nádhera....1. serie 100%, 2. serie 100%, 3. serie 100%, 4. serie 100%
Fargo (2014)
Druhá série je naprosto božíííííííííííííííííííííííí ....................
Ray Donovan (2013)
Utopia (2013)
Gangy z Birminghamu (2013)
Black Books (2000)
V pasti (2016)
To je taková paráda, že ani nemám víc co dodat.
Zločin (2011)
tak to je tedy matroš .....
Akta X (1993)
Californication (2007)
Moderní Bukowski alias Hank Moody mne zcela dostal. Tohle fakt jede ve stylu co namysli to na jazyku a v rozkroku. Duchovny umí a role „ vlada napichovače „ s lahví v ruce mu totálně sedí. A masturbátor Charlie Runkle na hrad !