Recenze (236)
Thor (2011)
Filmy s Iron Manem a Captainem Americou se mi sice líbili o něco víc, ale i Thorovo sólo stálo za to. Jen škoda, že tam nebylo trochu více akce.
Fantastická čtyřka (2015)
Není to úplně špatné, ale slušela by tomu delší stopáž a lepší zápletka. Celé mi to přišlo spíše jako pilotní film k seriálu...
Freddy versus Jason (2003)
S žánrem hororu to nemá nic společného, jde spíše o akční thriller s prvky černé komedie. Především se ale jedná o dlouho očekávaný crossover dvou slasherových legend. Možná se to dalo udělat lépe, ale na druhou stranu z toho mohl být absolutní propadák. Takhle to ještě celkem ujde.
Anthropoid (2016)
Skvěle zpracovaný film, který podle mého v mnohém překonává i náš Atentát z roku 1964. Myslím si, že Ellis naší historii zfilmoval celkem obstojně... možná až na nějaké drobné chybičky, které se mu ovšem dají odpustit.
Neohlížej se, jde za námi kůň! (1979)
Absolutně zbytečný film!
Lída Baarová (2016)
Ne tohle ne! Strašně nezajímavě natočený film, ale když se kouknu na post režiséra, tak mě to ani nepřekvapuje...
Marley a já (2008)
Ze začátku vtipný film, na konci naopak hodně dojemný! Kam se hrabe nějaký Titanic nebo Zápisník jedné lásky...
Horší než smrt (2007)
Když jsem zadal do vyhledávače "Nejvtipnější komedie", tak mi to nejvíce nabízelo tento film... Po dokoukání můžu říct, že je to možná sem tam vtipné, ale nic u čeho bych slzel smíchy.
Sám doma a bohatý (1994)
Špatně zpracovaná filmová verze legendárního komiksu, která s původní sérií "Sám doma" nemá nic společného. Vůbec nic!
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Zítra vstanu a... pořád si budu pamatovat tuhle solidní českou sci-fi podívanou!