Recenze (26)
Podfukářky (2019)
Docela slušný základ komedie. Holky se vážně moc snažily,dost jsem se bavila a výkon Anne byl super.Jen škoda,že to bylo až moc předvídatelné.
Anděl Páně 2 (2016)
Jirka Srach má vzácný dar,má skvělý smysl pro humor a navíc si umí vybrat herce. Klobouk smekám.Parádní obsazení skvělými herci a velikánská škoda,že se při udílení cen Českého lva nekoukalo na to,co český divák.Achjo...určitě hudba,herci nebo kamera by si lvíčka zasloužila,když už režie ne.....
Zakázané uvolnění (2014)
Film režiséra od kterého jsem si slibovala cokoliv, jen ne nudu.Tragédie,blbost a hysterické výlevy se prolínaly a já vím, že se už víckrát nebudu upínat na renomé.Jedním slovem: kravina
Kruh (2002)
Jeden z mála filmů,který měl opravdu náplń, kterou sliboval.Opravdu jsem se u něj bála a mrazilo mě v zádech,perfektní kamera a super režie.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Tak konečně po dlouhé peripetii se povedla hezká pohádka s klasickým českým humorem.
Hotel Transylvánie (2012)
Jedním slovem...perfektní.Tvůrci mě opět nezklamali,vytvořili dílko na které se dá koukat,pobavit se a zároveň se našim dětem z toho neusadí násilí na duši.
Hněv Titánů (2012)
Myslela jsem,že se nedočkám dalšího hororu v pokračování Souboje titánů,bohužel ale ano.Pár slovy: slátanina a hnus. Hvězda náleží pouze snaze lidem,kteří byli vynikající v souboji efektů.
Saturnin (1994)
Málokterý film/seriál se tolik přiblíží předloze jako tohle...klobouk dolů,všem. Jako puberťačka jsem to četla a tlemila se nahlas a filmové zpracování mě nikterak nezklamalo, ba naopak.
Máj (2008)
Po pravdě...nikdy jsem Máj nečetla, jen klasické útržky z povinné školní docházky. Do doby než jsem shlédla tohle dílko, jsem netušila, jak tragický Máj byl a zpracování režie a kamery F.A.Brabce mě o tom dostatečně přesvědčilo.Když se mi ježí vlasy a nemám k tomu zimu,je film důvod,proč o něm přemýšlet.Tudíž nemůžu jinak, než dát tolik,kolik jsem dala.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Vím,že se nemá srovnávat seriál a film,ovšem od tohoto filmu jsem toho zřejmě očekávala více, a po pravdě,krapet mě to zklamalo.Miroslav Krobot byl perfektní,o tom není pochyb a Ondra Vetchý byl úplně "napřesdržku" bezvadný a "Jajda" Noha též,ale chyběla mi tam ta klasická česká "vidlákovina",se kterou je ten seriál spojený.Tak dávám jen 4