Recenze (109)
Paranormal Activity (2007)
Veliké zklamání ://
Pád do tmy (2005)
Super atmosféra hned od začátku. Pokračovalo to skvělým prostředím a akcí :) Když se ty ženský konečně rozhodly UŽ ALE VÁŽNĚ najít cestu ven přisli na scénu ty dementní stvoření! Zpočátku to byl slušný nábeh na plný počet, ale ty trapný "bestie" :D mě fakt odpudily.
Oni (2008)
Trochu podobné s Ils, ale podle mého názoru o dost lepší. Nejvíc jsem se lekl u poslední scény
Princezna ledu (2005)
Jeden z mála filmů který mě neznámo proč dohnal k slzám!
Prázdniny (2006)
Úžasné...
Temnota (2002)
Ze začátku mi film přišel docela zajímavý, ale co minuta tím větší a větší blbost. Jedna hvězda za to, jak to je pěkně natočený a jedna za Annu Paquin. A pozor nedívejte se na to s CZ dabingem. Je to hrůza!
Strašáci (2011)
Originál jsem neviděl takže to nemám s čim srovnávat. Tak špatný to nebylo, ale byla to trochu nuda. Kdyby tam nebyl Skarsgård bylo by to horší. :)
Mother's Day (2010)
Nejlepší film který jsem v poslední době viděl. Jednoznačně!
Upíří deníky (2009) (seriál)
Za hezké tvářičky dám 2 hvězdy jinak je to naprostá parodie na všechny upíří horory.
Experiment (2005)
Pro mě, milovníka násilnických filmů tohle bylo až moc divný. Hororově výborné, ale přesto už to asi nechci nikdy vidět. Neměl jsem z toho dobrej pocit.