Poslední recenze (16)
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Dvě za barevnost světa
John Wick 3 (2019)
Pro mě začátek naprosto s otevřenou pusou, jak je to super, zhruba tak do poloviny, pak uz mi nektere sceny prišly opravdu dlouhé a až za hranicí absurdnosti. Zatim 4 hvezdy :)
Divoké historky (2014)
Hodně "veselé" :) Ne, fakt jsem se pobavil...