Recenze (5)
Půlnoc v Paříži (2011)
Prvy film, ktory som pozeral a jeho reziser je Woody Allen. Oznaceny viacerymi ako najlepsia Allen-ovka. Ak je to tak, tak radsej Allen nie. Hint: radovo lepsi film Wilson-McAdams je Wedding Crashers Toto je uplne suche, tazkopadne, nuda. 2*
Jak vycvičit draka (2010)
... skuste si predstavit Fergusona / Hill - a ked pocuvate ich dialogy. Fenomenalne *****
Futurama (1999) (seriál)
Niekde v tretej serii pride zlom, od ktoreho to ide dost do kytek. Tym padom po velmi nadpriemernej 1. a 2. serii prichadza sklamanie ;; 1,2 slabsie 4* 3,4 2*
Útěk z vězení (2005) (seriál)
1. seria 5* 2. seria slabsie 4* 3. seria 3*
Řekni, kdo tě zabil (2007) (seriál)
Prvych par dielov na 4*, ostatok je celkom nuda (napriek tomu to ma nieco do seba) = 3*