Poslední recenze (48)
Osm hrozných (2015)
Takže rekapitulace: Vytříbené a smysluplné dialogy? CHECK! Postavy sedící vybraným hercům na míru? CHECK! Rasismus a žádné ohledy na jakékoli menšiny? CHECK! Přehnaná brutalita a spousta krce? CHECK! Nestárnoucí Samuel L. Jackson a jeho černý lofas? CHECK! Co jsem od Tarantina čekal, to jsem od něj přesně dostal. Za mě naprostá spokojenost.
Batman: Návrat Temného rytíře, část 2. (2013)
I po druhém shlédnutí obou částí ve mně vládne pocit napětí a vzrušení, a to mám už nějaký ten komiks načtený i shlédnutý. Hudba až mrazí, krví se nešetří, akce výborná, i když, jak již bylo zmíněno, toho uhýbání kulkám bylo víc než dost...nicméně jak Joker, který přinutil Batmana poprvé zabít, tak Man of Steel, který je zde v pozici vládní loutky, vytahují ze starého, skoro až zoufalého netopýřího muže maximum. A jednoruký Green Arrow tomu nandal korunu. Za mě 100 %
Patrola (2012)
Po čase zase pořádný filmový zážitek, ze kterého číší autenticita. Ústřední dvojka skvělá, vtipné dialogy fungujou velice dobře, akce ze začátku vlivem roztřepané kamery trochu zmatená, ale posléze si najde správný styl. Konec velice silný, i když lehce očekávaný. Přesto velice silný a kvalitní film, 80%