Poslední recenze (11)
Aquaman (2018)
Mala som pri tom trochu pocit, že pozerám na pseudodokument Vetřelci dávnoveku. Zlepme Malá morskú pannu od Disneyho, legendu o Atlantíde, niečo zo Supermana, niečo z Kráľa Artuša a aby to nebola nuda, objaví sa aj nejaký ten dinosaurus a Stratený svet. Tvárme sa, že to všetko dáva zmysel. Veľmi nedávalo, ale na druhú stranu, nepozeralo sa na to zle. Jason Momoa je veľký sympaťák, Ariel bola tiež kočka, sem tam sa objavil nejaký ten vtip. Celkovo príjemný priemer na ***.
Logan: Wolverine (2017)
Súhlasím so všetkými komentármi užívateľov, ktorý veľmi kladne hodnotia posledného Wolverina. Napriek tomu mi po skončení premietania samovoľne vyšla veta: Toto má byť koniec? Niečo mi tam proste chýbalo. A možno som mala len vysoké očakávania.
La La Land (2016)
Podľa traileru som očakávala niečo romantické, čarovné, osudová láska a podobné báchorky, čo film spočiatku aj splňoval. Prekvapil ma ale koniec, a neviem sa rozhodnúť, či sa mi to páčilo alebo nie. Skôr podľa celého scenára a atmosféry filmu by sa mi viac hodil sladký koniec. Tvorcovia tam hodili realitu života a nedá sa povedať, že by spravili zle. Bolo to také oživenie? Divákom dali ochutnať, ako by to mohlo byť v záverečnej scéne, ktorá mi prišla smutnejšia a dojímavejšia ako väčšina filmov, kde niekto má rakovinu a zomrie.