Recenze (575)
Alpha Dog (2006)
První půlka filmu na mě působila dost bídně, samý kalby namachrovanejch frajírků, blbý kecy.. Později to však začlo nabírat grády a konec byl hodně drsnej. Bohužel je to film na motivy skutečné události.
Americká noc (1973)
Skvělý pohled do filmového zákulisí. Když jsem to tak viděl, říkal jsem si, že bych (pokud bych chtěl být režisérem) neměl nervy ani na natočení jediné krátké seriálové epizody, natož na film :-)
Americký gangster (2007)
Ridleymu Scottovi se zase jednou něco povedlo (pokolikáté už!). Výborný gangsterský film srovnatelný s takovými kousky jako Neúplatní nebo Casino a možná i s Kmotrem. Velmi přesvědčivě na mě působil jak Denzel Washington tak i Russell Crowe. Když se tak zamyslím, tenhle film mi vlastně docela připomíná Nelítostný souboj- sílou příběhu, hereckými výkony, délkou.. A Nelítostný souboj mám v top 10 takže co dodat? :-)
Americký ninja 5 (1993)
Jeden z filmů, které jsem měl doma natočené na videu a koukal jsem se na ně, když jsem býval jako dítě nemocnej. Jde o slabší kousek, ani předchozí díly asi moc lidí nenadchly, ale zas úplně bych "ninju 5" nezatracoval, 40%.
Anakonda (1997)
Slabší záležitost, nicméně určitě lepší než Anakonda: Honba za krvavou orchidejí. A J.Lo je tu krásná jako vždycky :-)
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Více než 1 hvězdičku dát nemůžu, tenhle film je slabota.
Andělé a démoni (2009)
Tenhle film mi přijde o něco slabší než Šifra, ale přesto je to solidní thriller, který mě rozhodně nezklamal. Na druhou stranu je zde velmi podobná tématika jako v předchozím filmu. Vzniká tudíž určitý stereotyp. Ale hudba ve filmu byla fakt super, Hans Zimmer se opět vyznamenal.
Annie Hallová (1977)
Asi nic není tak složité a bláznivé jako vztahy mezi muži a ženami.. A asi nic jako navazování vztahů není tak lákavé :-D
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Jeden z nejlepších a nejvtipnějších TV pořadů poslední doby. Z. Pohlreich je fakt frajer.
Apartmá v hotelu Plaza (1971)
Velice příjemný film. V trojroli podává velmi dobrý výkon Walter Matthau. Nejlepší byla třetí povídka, "nevyšiluj!" :-D