Recenze (124)
Poslední představení (2020) (seriál)
Skvělé ve všech ohledech. Záběry létajícího MJ se neomrzí.
Tísňové volání (2018)
Napínavý jako kšandy! V podstatě celý film mě udržoval v napětí..K tomu ten závěr! Tvůrci z minima vymáčkli naprosté maximum.
All or Nothing: Manchester City (2018) (seriál)
Jsem fanoušek United, ale tohle se povedlo!
Diego Maradona (2019)
Výborný! Složeno pouze ze záběrů z 80tých let s komentářem legendárního rebela Diega Maradony. Už jsem pár sportovních dokumntů viděl, ale tohle je naprosto odlišné. Nahliží na Diega naproto upřímně. Není to ten typ oslavných dokumentů jako například dokumnty o Alim. Diego měl své problémy a jak to bylo se slavnou ,,Boží" rukou na MS? Pokud jste fotbalový fanoušek, máte povinnost si to pustit. PS: Nebudete litovat.
Oskar (1967)
Skvěle zamotaná francouzká komedie. Louis de Funès zde předvádí standardní šílenosti. Dobře jsem se bavil a to je přeci úkol komedie, proto plný počet.
Tonoucí se stébla chytá (1967)
Šílená francouzká komedie, která neztrácí tempo po celých 96 minut. Tak to dopadá, když scénář píšou komici, kteří si film i sami zahrají. - CASTAGNIER!! -
Joker (2019)
Na komentář se zatím nemůžu.. Třeba příště.
Kingdom (2014) (seriál)
Všechny série si udrželi vysokou úroveň, což se jen tak nevidí. Dějová linka je přehledná a nepředvídatelná. Hlavní hrdinové se zde prezentují skvělými výkony (i těmi sportovními). Nejvíce bych vyzdvihl Jonathana Tuckera, který byl mimořádný ve všech epizodách. Silné drama ze sportovního prostředí, které se bude líbit nejen fanouškům MMA.
Logan: Wolverine (2017)
Film podle mého gusta. Více než důstojné rozloučení s Jackmanem a Stewardem. Nejbrutálnější X ze všech.
Icarus (2017)
Pro ty co věří na ,,čistý" profesionální sport. Výborný dokument.