Recenze (78)
Bobule (2008)
Ne, není to vůbec blbé, opravdu. Není to ale ani nic, co by přetrvalo. Hezká, kvalitně natočená oddychovka se spoustou dobrých "hlášek" a krásnou Terezkou.
Mamma Mia! (2008)
Je to asi na tři hvězdy, ale jedna navíc je bonus za roztomilost :-). Absolutně dokonalá hollywoodská řemeslnost. Všechno klape, nic není špatně. Ne, tři nedám...
Gympl (2007)
Říkám si, že Vorel nevěděl, co chce natočit. Chybí tomu nějaký nosný příběh nebo červená nit, ale to je zase u Vorla normální. Chápu, že to byl asi záměr, ale scény z gymplu hrozné, naopak noční akce opravdu vydařené, skoro bych řekl z filmařského hlediska jedny z nejlepších v porevoluční době. Herecky VYNIKAJÍCÍ Mádl, chvílemi dobrý i Vorel mladší, ostatní průměr. Palec nahoru za odvahu a osobitost, která však zůstala na půli cesty.
Kvaska (2007)
Nic jsem nečekal, ani nic nedostal. Na druhou stranu to své mělo, průser to není. Projde a neublíží :-)
Once (2007)
Wow... Asi to objektivně na 5 není, ale ta síla...
Roming (2007)
Žánrová roztříštěnost tomu filmu dost škodí. Úvod v podstatě nudný, usínal jsem. V momentě příchodu Stana na plátno výrazný posun dopředu. Řekl bych, že čím dál ke konci, tím je film lepší. Emo prostřihy se Somálim hezké, ale nějak to ke zbytku filmu moc nesedělo. Herci OK, kamera moc hezká, hudba jednotvárná.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Lehce natahovaný děj jedné běžné epizody. Bavilo, ale odvaz to nebyl.
Experti (2006)
Úplně tragické. Esenciální ukázka diletantismu.
Kráska v nesnázích (2006)
Velice povedené. Příjemné překvapení po Horem pádem. Kvalitní herecké výkony, hlavně Schmitzer, Abrhám, Geislerová, Vášáryová. Je pravda, že scénář občas má mezery, ale chápu to jako nutnost zkratky už při tak dlouhé stopáži.
Ro(c)k podvraťáků (2006)
I do třetice nenáročná klasika Janák-Mádl-Kotek. Děj vycucaný z prstu, ale cení se pokus o něco jiného než v předchozích dvou případech.