Recenze (659)
Firma (1993)
Chytlo mě to. Pořád to graduje.
Útěk z MS-1 (2012)
Dobré béčko.
U mě dobrý (2008)
Hvězda za to, že to chvíli vypadalo jako Dannyho parťáci, jinak otrava.
Tintinova dobrodružství (2011)
Skvěle zpracované, jak technicky tak příběhově.
Muži v černém 3 (2012)
Perfektní!
Elitní zabijáci (2011)
Přehnaně dlouhý film. Slabý průměr.
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Slabý průměr, spíš velká oddychovka.
Legenda o slavném návratu (2000)
Pěkný film s dobrým příběhem a obsazením.
Zelená zóna (2010)
Takový lepší průměr a jako Jason Bourne? Nikoliv.
Muž na hraně (2012)
Docela průměr.