Recenze (287)
Čarodějky (1998) (seriál)
Jen za MacMahona
Prolhané krásky (2010) (seriál)
O mnoho lepsi nez Gossip girl nebo OC. Uprava hodnoceni po konci prvni serie. Zprvu se to zdalo jako klasicky americky teenage serial, ale pekne se to rozjelo do tajmene roviny (kdopak je asi A, co Ian, Jenna atp) a pritom zustaly zachovany americke teenage klise (muj prvni kluk, potazmo moje prvni holka atp)
Katka (2009)
Boze, jak je mi ta zenska odporna. Takovym lidem bych zakazala mit deti.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
S Glee, Housem, Private Practice a Vampire Diaries vec, kde jsem nastejno s US a odmitam dabing
Sejmi je všechny (2007)
O cem ze to bylo? Fuck off this shit, men...
S tebou mě baví svět (1982)
Kultovní komedie. Matýsek se posral. Durch.
Záložní plán (2010)
Boze, nuda. Jen za JLo protoze je kocka i kdyz je falesne tehotna. A za New York.
Wrestler (2008)
Nemohla jsem to dokoukat. Fajn kamera, fajn efekty, ale prislo mi to takovy prazdny a divny. I kdyz Mickey Rourke je dobrej, ale proste toto nebyl muj salek kavy.
Škola života (2009)
Jen za Carey Mulligan, jinak to byla pekna kostymni nuda s celkem fajn hudbou
Hranice lásky (1999)
Jenom za Julianne a Ralpha, ktere mam oba rada, jinak mi ten film pripadal prilis nudny, rozvlekly a zbytecne natahujici o poselstvi.