Poslední recenze (13)
Červená Karkulka (2011)
Když jsem poprvé uslyšela o nápadu natočit pohádku o červené karkulce jako akční fantasy o vlkodlacích a lovcích vlkodlaků, přišlo mi to jako skvělý nápad. Červená karkulka se stříbrným kůlem - wow. O to víc jsem byla zklamaná jaká břečka z toho byla. Už při počáteční scéně, kdy malá Karkulka zakroutí krkem králíkovi místo svého kamaráda v černém, o kterém od začátku doufáte že on bude tím vlkodlakem, je jasné že to bude průser. Kdo se chce dívat na rozhodování mladé dívky mezi svou láskou a chlapcem, kterého jí vybrali rodiče, pustí si Jane Austynovou. Ne akční fantasy. Snaha zalíbit se co nejširšímu publiku se snímku zle vymstila.
Správci osudu (2011)
Zajímavý snímek. Nápad je dobrý, rozhodně má potenciál, ale přijde mi nevyužitý. S delším dstupem od shlédnutí mám v paměti to, že tam pořád někdo někam běhal, před někým utíkal. Pak se napsalo o několik měsícu později, dojemně se setkali, zhodnotili jak je smutné že je honí maník s měnící se knížkou, a běželi dál. Film má určitě své kouzlo, spracování je pěkné i herecké výkony, ale v celkovém dojmu byl docela zklamáním.
Nezastavitelný (2010)
Akční snímky většinou nebývají mým šálkem čaje, ale tenhle film je skvělý. Napínavý a s jistým nadhledem vtipný. Sitauce, kdy v začátku filmu jednomu pánovi ujede vlak který řídí - tomu se prostě nejde nezasmát. Samozřejmě, je to jedno velké klišé, ale hezky zpracované klišé. A konečnému rozuzlení se zase zasmějete a řeknete si: Vždyť to je to první, co by mně napadlo, toh mohli udělat hned na začátku. Ale to by nevznikl tak hezký film.