Oblíbené filmy (10)
TRON: Legacy 3D (2010)
Ráj pro oči především v HD se film vyplatí vidět. Nakonec mě příjemně překvapil. Povedl se i scénář a také herecké výkony byly skvělé.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Mě se tenhle film prostě líbil. Po delší době opět nějaký film u kterého jsem se bavil od začátku do konce a i když ke konci už to nebylo ono, tak u mě 5*
Dokonalý trik (2006)
Počátek (2010)
Skvělí film u kterého jsem musel neustále přemýšlet abych se neztratil v příběhu a někdy dalo práci vše hned pochopit. Skvěle zpracovaný film, který se musí líbit všem fanouškům filmu.
Pod kůží (2008)
Rozhodně pěkný a potěšující horor na kterém se mi líbilo povedené originální monstrum, ale také dobrá atmosféra, která sice již později pokulhávala, ale celkově se povedl a nenudil jsem se.
Transformers (2007)
Prezidentské volby (2012)
Úhel pohledu (2008)
Zdrojový kód (2011)
páni, asi zatím největší překvapení v roce. Zábava po celou dobu i se skvělou hudbou, ač po zamyšlení nad logickou stránkou už to tak dobré není.
Muži v černém 3 (2012)
Rozhodně povedené pokračování mužů v černém. Po celý film jsem se bavil.