Oblíbené filmy (10)
Kult hákového kříže (1998)
Titanic (1997)
Gran Torino (2008)
Nádherný film, perfektní nápad, Clint Eastwood je prostě borec. Celý film jsem ani nedutala, příběh mě naprosto strhnul. Takhle "čistý" film jsem už dlouho neviděla. Celkově jeden z the best filmů, co jsem kdy viděla. Bez výhrad plný počet.
Zkrocená hora (2005)
Pád do tmy (2005)
Veřejně prohlašuji, že mě do žádné jeskyně (a to i solné) nikdy nikdo nedostane. Nejsem sebevrah... Jinak perfektní, jeden z nej hororů, co jsem viděla.
Prokletý ostrov (2010)
Plivu na váš hrob (2010)
Naturalistický, syrový a reálný. Naprosto bezchybný herecký výkon hlavní hrdinky. Miluju horory a tohle byl fakt skvělý zážitek. A tu pomstu, tak to jsem si fakt užila!
V řetězech (2006)
Velice originální příběh dvou lidí, které osud svede náhodně dohromady, proložený úchvatnou bluesovou hudbou. Perfektní Samuel a výborná Christina. Naprosto perfektně vykreslená osobnost zneužívané dívky, perfektní vypsání pocitů... Nemohu jinak než plný počet.
Popravčí (2005)
Těžká deprese... Nezapomenutelný film, perfektní!!!