Recenze (43)
Transformers (2007)
"Pokud někde pracují nadlidé, tak zcela určitě kopou za ILM."(Tsunami_X, MI:3). Téměř nepřestávající nabušená akce, sem tam přerušená infantilními fórky, dokazuje, že Michael Bay se Stevenm Spielbergem dokážou udělat nejlepší blockbuster posledních let i na základě námětu "autíček měnících se v roboty". A Optimus Prime a Megatron jsou neuvěřitelně hustá jména.
23 (2007)
A nunka ma neuveritelne super komentar. Bubububu.
Hurá do basy (2006)
Dobrá komedie. Ke konci už hooodně uzývaná a místy trapná. Při úpadku žánru buďme rádi za tuto řachandu. 70 %
Nula od nuly pojde (2006)
Neobvyklý filmový zážitek. Není to třeskutě originální ani objevné, ale absurdní vtipné situace a opravdu super konec dělá z této ostrovní komedie parádní záležitost, kterou by si hlavně mladší neměli nechat ujít. (u titulků zůstat!)
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
svik je vybornej spoilerista
Pravidla lži (2006)
Nejzásadnější český film od Samotářů. Imho.
Pingu (1990) (seriál)
Naprosto geniální záležitost..... Není co dodat Snad jen..... TůůůTůůů!
Návrat na vrchol (2006)
Moc příjemný snímek. Ano, není to nic nového pod sluncem, ale snímek ubíha plynule, 2 hodiny utečou jako voda a ještě si stačíte užít perfektní výkony McConaugheyo i Foxe. McG režíruje parádně a když si k tomu všemu střihne super roličku (cynické, vím) i Robert Patrick, nedivte se nadšeným 4 hvězdám.
Hostel II (2007)
Hodina docela nuda s nedořešenými epizodnimi příhodami, ale poslední pulhodina je super... Za konec ještě hvězdu navíc. A to jedničku vůbec nemusím. Divné. Zvrhlé.
Deník sexuálních obětí (2001)
Tak tohle je jednoznacne nejhorsi film vsech dob.