Caym

Caym

Nikol Šustrová

Česko
Slečna s hlavou šílence

28 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 7 9
    • 28.2.2017  08:27
    Moonlight (2016)
    ***

    Strašně moc jsem chtěla dát ty hvězdy alespoň čtyři, ale nejde to. Prostřední životní etapa už tady byla zfilmovaná X-krát a vysloveně nudila, epizody matka versus syn spadly, trochu smutně, do nutného (a očekávaného) aktu usmíření a celková výstavba děje působila místy lehce nelogicky. Pokud chtěl Jenkins vykreslit portrét Chirona, možná by nebylo od věci dostat se mu trochu hlouběji pod kůži, za stereotypní zobrazení matka x syn a šikana ve škole, které postavu až nepříjemně zplošťovaly. Prostě tak, jak se mu to dařilo v kapitole jedna a tři – tam za Chirona nemluvily situace, ale on sám, ať už slovy, nebo jen pohledy.

    • 22.11.2016  18:07
    Kosmo (TV seriál) (2016)
    *

    Baldýnský to asi neví, ale kromě hloupých ženských, naivních ženských, prsatých ženských, ženských, co se svlíknou před každým, a ženských, co vaří knedlo, zelo, vepřo, existují ještě ženské, co by mu rády řekly, že je šovinistické prase. Tak, a teď k tomu ostatnímu: satiru to vidělo z okna Kuřípu, skupinka kosmonautů "fungovala" jen v posledním dílu a natáčet seriál, ve kterém se sebelituje a sebemrská český národ, je spíš smutný, než zábavný.

    • 5.2.2016  10:11

    Jak řekl Walt Heyer, tak nějak se to zaseklo na tom "líbivém", médii zpropagovaném obrázku transgender problematiky (jsem X/Y uvězněný/á v X/Y těle) a dál to nezašlo. Sledovat přerod Einara (docela komplexní postavy) v Lili (v naprosto plochou postavu deklamující výroky jako z ukázkových transgender článků namířených na hetero-obecenstvo) bez jakýchkoliv vodítek je sice chválihodný počin (jedeme podle deníků Lili, která taky neměla tušení, co se to s ní sakra děje a které taky nikdo nevysvětlil, čím vším si vlastně prochází), ovšem na plátně v dnešní době vůbec nefunguje a svým způsobem děsí svým zpátečnickým dojmem. Film totiž i přes to, že reflektuje všechny možné psychické problémy – od narcistické poruchy, deprese, obsese až po sebevražedné sklony – končí oním médii vyžadovaným „radostným“ přerodem Einera v Lili a od poloviny filmu naprosto opomíjí jakékoliv hlubší vykreslení postav a jejich pocitů. Lili je sebestředná, narcistická, bezohledná transgeder žena, která se utápí sama v sobě. Gerda chce zpátky svého manžela. Hans chce Gerdu. Titulky. Vyhoďte prosím obaly od popcornu do koše, který se nachází u dveří sálu.

    • 22.6.2015  21:30
    Hra o trůny (TV seriál) (2011)
    ***

    Tak po čtyřech letech jsem si konečně pustila první dva díly Hry o trůny, že se jako vzdělám a zjistím, proč lidi brečí u té *provařený spoiler* vyvražďovačky někde v půlce (nebo kde že to). Všichni jsou povinně krásní; close-upy na prsa devatenáctek to jistí; Boromir vážně přibral, no a šplíchání krve a sexu je taky požehnaně. Leč devadesát procent postav mě nudí nebo mě štvou a navíc: po Zaklínači a Pánovi Prstenů už pro mě žádná fantasy tak nějak nemá potenciál. Navíc jsem od HBO zhlédla celé True Blood, tj. vyvražďovaček, gejzírů krve a orgií jsem se už tak nějak nabažila.

    • 11.2.2015  10:33

    Lana ví, že snem každé MTF holky je potopit se po proměně pod hladinu a vynořit se o dvacet let mladší (jinými slovy: získat zpět ten drahocenný, promrhaný čas). A taky ví, že snem každé holky je nabušený hezoun s křídlama. S kostýmy si vyhráli, dialogy byly tupé, situace předvídatelné a všechno to spělo k cukrovému konci. Co už. Lana si prostě plní sny.

    • 5.2.2015  19:06
    Magnolia (1999)
    **

    Žabičky, hudba hraje přes sebe, prostě lahůdka. Rádoby hluboké, podbízivé, tříhodinové peklo. Jestli něco nemůžu, tak filmy, co si hrajou na "hlas boží".

    • 5.2.2015  19:04
    Big Eyes (2014)
    ***

    Burton Margaret Keanovou miluje, o tom není pochyb. Bohužel pro něj se Margaret nikdy neměla objevit v hlavní roli - ani v životě, ani ve filmu. Selekce z těch skutečných událostí se Burtonovi prostě nepovedla... Ale to se tak stává, když chcete složit poctu někomu jenom proto, že vás ty jeho obří oči pronásledovaly celé dětství.

    • 5.2.2015  19:00
    Kód Enigmy (2014)
    ***

    Stojí to na Benedictovi, padá na Knightleyové a chvílemi to celé kulhá díky Sherlockovi. Už by zase Benedictovi měli dát zahrát něco jiného než sociopatického génia.

    • 5.2.2015  18:58
    Whiplash (2014)
    ***

    Třískáním do činel vám to vymlátí mozek z hlavy. Doslova. Pokud ne, tak pochopíte, že je to nafouknuté nic o dvou egoistických sráčích. Oba dva si honí triko, oba dva jsou stejně nepříjemní - jen ten devatenáctiletý do toho musí ještě dorůst. Ale krve šplíchá víc jak v hororech, to jako klobouk dolů.

    • 11.1.2015  20:20

    Přidávám se k těm několika málo, co 2. sérii hodnotí jako žánrově nevyváženou imbecilitu a 4. sérii jako naprosto odpudivou podívanou (za hranicí únosnosti či zábavnosti), která má k hravě ujetému hororu ze série 1 a 3 hodně, hooodně daleko. Klauna, dvouhlavou Sarah a - jejda spoiler - beznohou Langovou nechávám tímto po prvním dílu být. Goodbye, freaks.

    • 9.9.2014  12:56
    The Fosters (TV seriál) (2013)
    ***

    Kde se první série ubírala nekonvenční cestou - aneb nebudeme se zaměřovat na gay problémy hlavní dvojice, jako spíš na problémy výchovy adoptovaných a problémových, téměř-osvojených dětí - tam se druhá série rozhodla ubírat stezkou zvanou "sledovanost roste, pojďme z toho udělat Beverly Hills 90210 nebo třeba Krok za krokem bez toho humoru". Postavy se proměňují ne z logiky děje, ale z nelogičnosti scenáristů, zápletky se nedaří zamotávat (člověk v 99,9% případů okamžitě odhadne, co/jak/proč/kdo) a všechno se tváří okatě didakticky. Stef a Lena už převážnou většinu času fungují jenom jako poplácání po rameni v těžkých životních situacích svých dětí, přičemž každé dítě něčím (méně či více) závažným trpí. Ve zkratce jsou nám v naučném balíčku podstrkovány gay a transgender problémy, šikana, znásilnění (a lehká pedofilie, jestli se vůbec dá říct o pedofilii, že je "lehká"), rasové předsudky a ústrky, drogová závislost, alkoholismus, citové újmy/vydírání v důsledku neúplné/žádné rodiny, potraty, adopce, umělé oplodnění... Kdyby problémové linie byly navazovány a rozvíjeny postupně a nepokoušely se divákovi za každou cenu vysvětlit, že postavy ty a ty problémy ale vážně mají a vážně jimi velmi trpí, pak by se možná dalo se vším tím emotivním bordelem nějak smysluplně pracovat, ale když jako divák musím trpět naprosto ubohými scenáristickými posuny a berličkami, tak to tak nějak neberu, na konci druhé série balím tašku a mizím (SPOILER! - jako ilustrativní příklad viz. Brandonovo "znásilnění", které je nuceno nejen Brandonovi - který musí z nelogičnosti scenáristů začít hrát duševní újmu - ale hlavně divákovi, který má ovšem svou hlavu a musí mu to zákonitě připadat "tak trochu" mimo mísu)

    • 31.8.2014  22:08
    Atlas mraků (2012)
    ***

    Kdybych nevěděla o Laně Wachowské a neronila kdysi dávno slzy u jejího veřejně proneseného monologu o MTF proměně, tak bych asi z filmu, kde hrají všehovšudy 4 herci, měla v hlavě ještě větší bordel a považovala to za ještě větší sračku. Takhle to ale vidím jako hodně zmatenou, trochu uslintanou, trochu rozháranou, hodně kostýmovou (chlap nebo ženská, gender není všechno) výpověď Lany, bez které bych se asi jako divák obešla ale bez které - pevně věřím - by se neobešla ona. A třeba někomu tohle podobenství zrovna kápne do noty a pomůže mu vysvětlit, že je jedno, kdo nebo co jste, že není třeba se ospravedlňovat a že je potřeba být hrdě tou jednou kapkou ve velkém oceánu individuálních kapek.

    • 4.6.2014  17:45
    Bylo, nebylo (TV seriál) (2011)
    ****

    Abyste mohli rozkládat známé narativy na molekuly a atomy, musíte je nejprve perfektně ovládat. V první a částečně i druhé sérii se tvůrcům rozkládat dařilo bravurně - Alenka v říši divů, Jack a fazole, Červená karkulka... ploché pohádkové postavy dostaly trojrozměrné charaktery, často mnohem temnějšího rázu a černohumorného podtextu. Od poloviny druhé série ale tvůrci začínají klopýtat a "jsem zlá - ne, jsem hodná! - vlastně ne, zlá!!" přestává být zábavné. Uvidíme, kam se bude příběh ubírat s příchodem do Země Nezemě.

    • 3.6.2014  20:45

    Tak já nevím, kam se Remunda vydal. Možná chtěl prostě jen jet na dovolenou a tohle byl takový vedlejší produkt poblázněné prázdninové mysli. Zpomalené záběry s chorvatskými písněmi křičí "potřebuju natáhnout stopáž" a výsledek to nemá žádný. O ponožkách už jsme to věděli dávno a paštiky nás už asi taky z letargie nevytrhnou - a nic jiného se vlastně neřešilo.

    • 2.6.2014  12:18

    Létající rakve, matrixovské provrtávání se do centra odboje, rádoby inception hrátky s časovými rovinami, uslintané a unavené kecy... no a motivace postav to vidělo taky hodně z dálky.

    • 27.4.2014  20:36

    Když já jsem to Cruisovi ale vůbec nevěřila.

    • 16.4.2014  22:10

    Já teda nevím, proč na tohle někdo leze do kina, stačí si počkat, na youtube to máte i se španělskýma titulkama - dvojjazyčná propaganda rozmazleného chlapce v akci. Vykradený Michael Jackson a jeho This Is It (jeho choreografie a samozřejmě i ruka v rozkroku), teenage emoce vyšponované na maximum (he's so cute!!!! ohhhh, that's adorableeeee), Justin dokonce vymáčkne slzu z oka - 2x (je to citlivý chlapec), všem mění život (dětem, maminkám, otcům, babičkám, tanečníkům, tanečnicím, producentům, kteří z něj mají nervy v kýbli a kotel peněz, securiťákům, šlapkám...), maminka mu laškovně řekne, ať si vytáhne ty nasrávačky zas hezky do pasu, no a pak je tady to moudro o lásce a zlomeném srdci, které si zaslouží doslovný přepis (oni ho totiž jinak moc nenechávají během "dokumentu" mluvit - když opomineme naučené fráze o tom, jak jsou na něj paparazzi a divní nefanoušci zlí -, protože chlapec je od pohledu tupý jak řiť): "Have you been in love?" - "Have I been in love? Of course I've been in love. I think being in love is the most powerful thing ever. It’s an extreme feeling. "Have you ever had heartbreak?" "Yes, yes, definitely. That’s… that’s…that’s…I-I would say it’s about even just the same feeling… as much as it is to fall in love… like in eeee—just that explosiveness, that just that fire, just when when you break up from that, if you give them everything and you break up from that you’re … it’s the same type…it’s like that…eeee…clenching feeling like like when you this is my feeling oh I love her so much like aaah like this is but then that’s the same feeling when I when I when we when we break up it’s like aaaah like this hurts this hurts so deep it’s just the same emotion but ee – flipped backwards." - opona, potlesk. Multinadaný zpěvák, textař, hudebník, umělec a prostě believer nám to všem konečně vysvětlil ve svém adorable a cute videjku. PS: ne, obvykle se na takovéhle věci nedívám, měla jsem slabou prokrastinační chvilku

    • 10.3.2014  17:25

    Předloha Richelle Mead je v rámci žánru young adult vampire fiction celkem inovativní a stravitelnou záležitostí. Oproti ujetým teenage upířím škvárům typu Prokletý dům se totiž nese na tak trochu méně trapné vlně - zápletky se tváří o něco uvěřitelněji, postavy trochu barvitěji a prvních padesát stran knihy se snaží člověka oblbnout rádoby propracovanějším fantasy světem. Díky tomu se film - oproti nechvalně proslulému Stmívání - mohl svézt na vlně svižnějšího vyprávění, o chlup zábavnějších postav a fantasy vizuálu typu Bradavice. Místo nemohoucí Belly divák dostal ukecanou, kousavou a bojovnou Rose a její blond alter ego Vasilissu (latentní lesbický podtext člověku prostě neunikne), namísto zaláskovaného vztahu upír-člověk celkem přijatelnou vedlejší linii dhampýrka - dhampýr a ze střední se stalo místo, kam by se nestyděla chodit ani Hermiona. Bitching i vtípky nikdy nejdou za hranici trapnosti, místo uplakanosti, procítěnosti a hry na velký funkční fantasy svět (všichni víme, že by do toho domku stačilo fouknout a on by se složil) se autoři rozhodli realisticky přivřít obě oči a zavtipkovat si sami nad sebou, upíří popkulturou a ve výsledku i samotnou Meadovou. Vznikla tak adaptace, co si nebere servítky, ale zároveň nezvládá samu sebe. Herecké výkony (snad kromě Rose Hathaway) působí strnule a divadelně - hlavně děda Viktor (kterak odhodí plášť a začne juchat uzdraven) a Kirova jsou na tom vážně, ale vážně špatně. Casting se nejspíš odehrál potmě, i co se vzhledu herců týče - Dimitrij působí jako všechno možné, ale rozhodně ne jako main lover celé série, Christian namísto slizkého, černovlasého ani-tyčí vzhledu dostal do vínku ksicht Edwarda s nezlomeným nosem, k dědovi Viktorovi no comment. Styl vyprávění (a na efekt úpravy) dovršil tragédii započatou ksichtem Dimitrije - jednotlivé záležitosti se na člověka sypou v takové rychlosti, že je nestačí pobírat ani on, ani postavy ve filmu. Stejně jako kniha tak film působí jako jedna velká otravná expozice, která se uvedení do minulosti snaží vynahrazovat prostřihy do současnosti (slepence jsou boží! pojďme to ještě víc zamíchat!). Posledním stříbrným kůlem do srdce celé záležitosti je pak srdceryvně americký "get-out-of-my-way-bitch" proslov Lissy, který už - bohužel pro tvůrce - nepůsobí ani parodicky, ani vtipně, jako spíš prvoplánově, uboze a naprosto idiotsky. Co naplat - udržet si kousavý nadhled po celý film je v případě teenage upířiny setsakra těžké. Patetické proslovy jsou naproti tomu setsakra jednoduché (a sát si krev z vlastního zadku přece taky není od věci, teenageři to unesou).

    • 6.2.2014  14:21

    Natočit film o léčbě AIDS tak, aby z toho nevznikla ubrečená, depresivní, ale ve výsledku hollywoodsky patetická sračka, je umění. Natočit ho tak, aby každý záběr zůstal stejně silný a měl určitou výpověď, chce talent. Přidat do příběhu - který je přece jen jedna velká depka - subtilní humor, chce odvahu (a talent). Zahrát texaského nevycválaného homofobika, který se ocitl uprostřed své vlastní noční můry, chce sakra talent. A o Jaredu Letovi už jsem mluvila? Fuck yes. PS: jestli hledáte realistický snímek ze světa LGBT, který ale nebude křičet LGBT za každou cenu, zkuste to tady

    • 28.1.2014  21:21
    Život Adele (2013)
    *

    Život Adele se zvrhl v Kechicheho zoufalou snahu zachytit “female pleasure” skrze chlapskou optiku, protože “art by women never tackles [it]” (sice pak člověka napadá, že je padlé na hlavu brát si jako předlohu pro takový film komiks od ženské – a ještě k tomu lesbické – autorky, ale budiž, třeba si Kechiche chtěl zvednout ego tím, že on to samé téma zpracuje lépe). Jak pak dodatečně naznala autorka komiksové předlohy, ne že by se mu ta adaptace úplně nepovedla – ale taky né že by se mu povedla… (Julie Maroh "as a lesbian":“[…] except for a few passages – this is all that it brings to my mind: a brutal and surgical display, exuberant and cold, of so-called lesbian sex, which turned into porn, and made me feel very ill at ease“). Jak napsala zručně (aby neurazila) ve svém pdf /francouzsky nemluvím, takže jsem musela vzít zavděk english verzí/ – je to přece jen Kechicheho pohled na věc. A je to pohled značně explicitní, roztřesený (ruční kamera je in), rozvláčný a zcela nesofistikovaně upřímný. Jinými slovy se žerou špagety (špaget není nikdy dost, takže hned třikrát) a ústřice, mele se o Egonu Schiele a Klimtovi, pár spisovatelů taky padne, brečí se hektolitry slz, soplí se hektolitry soplů, mihne se tam jednou i ten penis, ale hlavně všemu vévodí tolik explicitní (Nymfomanko, jdi se bodnout!) lesbické orgie. Haleluja, Kechiche, nacpal si do těch tří hodin všechno, udělal to fakt poeticky realistické (ty hlubokomyslný kecy, co se vedou… musím si k tomu dát ještě komiksovou předlohu) – prostě opravdová sonda do života, až na to, že tomu ale vůbec nejde věřit a ještě máte nakonec dojem, že týpek vůbec nevěděl, co točí (záblesky se najdou, ne že ne). Tak co to vlastně mělo být? Lesbické porno očima chlapa? Coming out? (teda, nic proti – ale kam že pak zmizely takové ty otázky života a smrti typu kamarádi, rodiče a otazníky v očích?) Nebo prostě jen obrázek toho, jak jsou lesby nadržené (a opět: jak si chlapi – a zbytek neznalých – představují lesby)? PS: k zamyšlení reakce autorky komiksu na oficiálním webu „about the banging“, stejně jako prohlédnutí dvou stran grafického zpodobnění prvního sexu Adele a Emmy (opět k dohledání online, velmi zábavné srovnání). Ať žije doba téměř-porno filmů v kinech, hned je na co koukat a nad čím plesat, že jo?

    • 13.12.2013  19:58

    Pán prstenů 90210: digitálně upravený sraz po třiceti letech (pardón, před třiceti léty). Všécko tam bylo. Skřeti, zhulený Radagast se zhulenými zajíci, skřeti, obtloustlý Legolas se super podmalovanýma zářivě neonovýma očima, skřeti, Medděd, trpajzlíci, Galadriel, Arwen - pardon - Turiël, Gandalf, skřeti, skřeti, pavouci, trošilililinku ožralí elfové, Sauronovo voko alias Sauronův spořič na obrazovku, skřeti, drak, skřeti - jo a taky Bilbo. Jacksonovo podání Hobita je tupý spektákl plný mělkých dialogů pronesených plochými postavami. Film tak moc spoléhá na Pána prstenů a na diváckou znalost postav, že na všechno kromě spektáklu kašle (a taky kašle na Bilba, to jen tak bájdwej). Žádné vyprávění - jen tupá, digitalizovaná honička (2/3 v sudech na řece, 1/3 s drakem po síních). Bilbo se občas skromně mihne na okraji plátna, ale jinak dvojce vévodí navrátivší se obtloustlý Orlando Bloom, jehož skoky a výpady působí všelijak, jen ne ladně a elfsky; pak taky různě velcí, rockersky vystajlovaní a gumově či digitálně upravení skřeti (povšimněte si hlavně hlavního skřetíka, ta coolovní lebka na jeho tarzanovské roušce prostě nemá chybku); a do třetice všeho hodně špatného z Jacksonovy senilní mysli vycucaná love story mezi trpajzlíkem a elfkou Turiël. Dialogy nám 2/3 mentálního trvání snímku (v přepočtu 5 let) připomínají, že SAURON hergot nabírá na síle!!! a že to bude ještě velký průser, který opětovně prožijeme, až Jackson převede Pána prstenů do 48-fucking-jackson's-invention-fps-3D (a zdigitalizuje všecko od stromů až po skřetí zadky) a pojedeme ho v kinech hned po Hobitovi (úspěch už je zaručen, peníze se posypou). Třešničkou na dortu (když opominu všechny jiné "based on Tolkien" vychytávky) je Sauronovo voko, jehož záhadu Jackson pro fanoušky Středozemě konečně rozluštil. Ještě že tě máme, Petře! PS: slečna, co se na záchodech v multikině líčila na skřeta, byla zábavnější než celý film PPS: nikdy jsem netušila, že běh s kotoučem může vydat na tak cool a heroic scénu

    • 19.11.2013  18:28

    Aneb Rozmarné léto verze 2.1 - Vančura posedlý poetismem zasedl k pivu s Nezvalem a už to jelo. Co by člověk mohl čekat od spisovatele zamilovaného do výrazových prostředků a možností vyprávění? Nejspíš ne příběh, ale pár hezkých záběrů z jeřábu určitě. Vančura si hraje a očekává, že budete naladěni na stejnou vlnu. Fuck you, jestli nejste.

    • 19.11.2013  18:20
    Noc hrůzy (2011)
    *

    Alespoň se Farrell netřpytí.

    • 9.10.2013  14:44
    Podfukáři (2013)
    **

    Naivní spektákl plný létajících bankovek, velkohubých proslovů a nudné, podřimující prázdnoty schované (hodně špatně) někde za tím vším lesklým a krásným a kouzelným a - ... bez logiky, bez zápletky (proč že všichni utíkají? a kde se tam vzal ten pán s tím tryskáčem?), s falšenými emocemi a vykonstruovanými motivacemi postav, které vlastně nikdy neměly na víc než na oblbování lidí. Pánové a dámy: takhle se z králíka dělá klobouk! (nebo naopak?)

    • 24.7.2013  10:14
    Lip Service (TV seriál) (2010)
    ***

    Z deníčku pozorovatele - 1. série: Ruta Gedmintas je skotská emo verze Kristen Stewart a emocionálně rádoby napodobuje Larssonovu dívku s dračím tetováním, charakterově ji shrnuje věta "fancy a fuck", tupé zírání do zdi a nepodložený emo vztek. Scény, ve kterých se něco rádoby děje (taková ta odporně předvídatelná narativní omáčka), jsou pouze úvody k sexuálnímu skotačení natočenému extra pro lesbosexuchtivé diváky (sexuální scény je tak potřeba nahazovat v intervalu minimálně deseti minut). Někdy to vypadá jako špatné odkazy k pornu, jindy jako reklama na ženské spodní prádlo. Ošklivé lesby jsou pouze křoví v gay baru. V Glasgow je každá druhá ženská lesba. Vztahové trojúhelníky jsou zábava. 2. série: Ruta Gedmintas si nechala narůst dlouhé vlasy, ale bohužel to nepomohlo jejímu hereckému výkonu. Scenáristka se odvázala a zbavila se otravného dua, které jí očividně přerůstalo ve svém emo-oblečku nad hlavu - zde přichází bouřlivý potlesk a kvalita seriálu se z dvou hvězdiček zdvihá na 3 až 4. Zábavná Tess (verze Bridget Jonesové pro lesby) konečně dostává víc prostoru - druhý aplaus. Dějová linka je sice stále dost předvídatelná, ale alespoň už se každých deset minut nekoná okázalá a nekonečná soulož. Třetí aplaus přichází po realistickém zakončení série (ačkoliv jako fanoušek Tess brečím s hlavou zabořenou do polštáře). Oslněná tím, jak se Lip Service zdvihlo z glamorous bahna, chci dát 4 hvězdičky - pak si vzpomenu na Frankie, Cat a na butch opravářku, kterak šla Tess jak ve správňáckém pornu opravit nefungující elektrický proud, a s úšklebkem dávám za tři. [ne, nemohu to srovnat s L Word, dosud jsem se k L Word nedostala]

    • 15.7.2013  18:32
    Jurský park 3 (2001)
    odpad!

    bylo to jako hrabat se v dinosauřím hovnu, a to doslova

    • 6.7.2013  15:45

    Začátek slibný, pár nápadů by se našlo, ale herecké výkony absolutně mizerné (a divadelní) a scénář jde od jiskry nápadu k absolutnímu vyhoření v podobě levného německého porna.

    • 6.7.2013  15:41
    Fíky (2013)
    ***

    Cederteg dokázal něco, co jsem považovala v dnešní době za nemožné - rozhořčit a pohoršit většinu diváků v sále svým otevřeným sexuálním komentářem v podobě voice-overu, který se naprosto rozchází s vizuální složkou. Leč ačkoliv se pod drsnou slupkou dozajista skrývá vztahová romantika, za 6 minut se k ní divák tak nějak nestihne dostat. Škoda.

    • 6.7.2013  15:27
    Kapsle (2012)
    ****

    Zrodit se a být zničena. A zanechat po sobě další tápající generaci, která překlopýtá přes hříchy, zrození, smrt a neschopnost poznat a vědět. Symbolika, symbolika, symbolika - a k tomu postel a židle. Jeden z mála filmů ve Varech, u kterého by komentář "vizuálně podmanivé" nebyl jen vatou.

    • 6.7.2013  15:21

    Taťka se skvěle rozčiluje do telefonu, chlapec aspiruje na Harolda z Harold a Maude (ačkoliv to asi účel nebyl) a Campos dává dohromady pěkný sociální komentář k současné situaci v USA: dluhy, dluhy, dluhy, dluhy - a... dluhy.

<< předchozí 1 2 3 4 5 7 9
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace