Recenze (1 857)
Absurd Encounter with Fear (1967)
Onehdy David Lynch v jednom interview vysvětloval, že láska je hnací silou existence... :-DDD
Ad Astra (2019)
Stačí vykrást pár starších kvalitních filmů, protřepat, zamíchat? Chci věřit, že ne. ---------- Natočeno skvostně (2,5 hvězdy, ale per aspera...).
Adelheid (1969)
Tu tíhu cítíte až v krku. A taky za očima. Čili: Kdo jsem, abych hnípala do věcí nepodstatných – např. že bitka s Hansem byla pojata divně a že "tyč" byla jakási tenká... (IMHO) je však Adelheid přesto méně působivým počinem než Údolí včel nebo "Lazarka". Navzdory řečenému ční vysoko, převysoko nad průměrem (ostatně jak jinak?). Čtvrtá hvězda je především za lidský a občanský postoj, který z filmu vyzařuje.
A Floresta das Almas Perdidas (2017)
Míza a krev. Kořeny a krev. A žádné slunce v duši... (3,5*)
Africká legenda (1985)
2,5 hvězdičky. Mekelem mbembe. Jako dítěti se mi Africká legenda líbila. Dinosaura přece nepotkáte každý den; byť by byl jenom loutkou...
After Midnight (2019)
Gardner má talent, cit a nejspíše i rozum. Krásné...(3,5*)
Agatha Christie's Poirot - Kočka mezi holuby (2008) (epizoda)
Nebyl by vhodnější volný překlad: Liška v kurníku? Jinak ovšem klasický Poirot. Solidní.
Agatha Christie's Poirot - Opona - Poirotův poslední případ (2013) (epizoda)
Filmové De Profundis se nekoná. David Suchet je jako vždy vynikající, kamera až nezvykle vytříbená; závěrečný díl Poirota však přesto působí jako zlá karikatura (což zřejmě vyplývá z literární předlohy a z možné autorčiny animosity k letité titulní postavě).
Agatha Christie's Poirot - Sloni mají paměť (2013) (epizoda)
Vítejte zpátky, Monsieur.----------- Lehce cimrmanovský odér chvílemi pobaví, většinu z 89 minut však ruší.
Agatha Christie: Vraždy podle abecedy - Epizoda 3 (2018) (epizoda)
O.M.G.! Takhle zprasit Poirota...