Recenze (1 857)
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Jaksi od začátku vím, že král je nahý, nikoliv jiný. Jde o zvyk... Takže proč by to nemohlo jít zrovna takhle?
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Místy bezzubé, místy vrcholně zajímavé. Tenhle poctivý film nikoho neurazí... (2,5*)
Ranhojič (2013)
Docela pěkná fantasy, žel, zavánějící falšováním historie. Silně protekční druhá hvězda jest jen a pouze pro Bena Kingsleye.
Na cestě - Na cestě po jižní Albánii (2014) (epizoda)
Taková krásná země.----------- Leč komentátoři žvaní až hrůza. Velmi špatně traktovaný pořad.
Na hraně zítřka (2014)
Ale jo... (2,5*). Zdrojový kód ŽIJE. Tohle je jenom velmi slušná střílečka...
Gotham (2014) (seriál)
Dvě trochu alibistické hvězdičky. Inu, hezky se na to kouká... ale magie a imaginace (nebo magie imaginace?) poněkud pauzírují.
Transcendence (2014)
Krásně, překrásně natočeno. Diskurz filmu je však zbytečně rigidní (podíleli se snad na financování Jižanští baptisté???). Čili promrhaná šance k přemýšlení. Z takto komplexního a inspirativního námětu vyrobit bezduchou, suchopárnou pseudo-moralitu! Druhá hvězda, jakkoliv omšelá, je za drobný láskyplný háček v závěru. Zklamání (přestože nemám domicil v širé Cyberii). Snad je zahojí četba Grega Egana (ten alespoň tuší, na jakém hřišti a oč se hraje...).
Návrat Sommersbyho (1993)
Jeden z vrcholů filmového nevkusu. Jaksi perverzní... Tudíž aspoň jedna hvězdička.
Velké ticho (1968)
Hořké, přehořké.-------- Ale, neplačte, všechno je to jen jako...
Já a robot (2013) (seriál)
Kdyby se vždy podařilo udržet existenciálně–emotivní tenzi 2. dílu, hodnotila bych výše. (2,5* fanouškovské hvězdy)