Recenze (1 857)
Birdman (2014)
Oscary budou. Žádný strach... Film mě neoslovil a vlastně převelice naštval; což však nic nemění na faktu, že Iňarritu je zručný režisér. A špičkový manipulátor.
Kráska a zvíře (2012) (seriál)
Čichám, čichám odpad. Honem pryč!
Cizinec (2010)
Výsledkem jest daleko, daleko horší zkušenost než v případě obdobně "cestopisné" Šifry mistra Leonarda.
Lumík (2005)
A stejně pořád nevím, kam táhnou ;-).
Brána smrti (2015) (seriál)
Thanatologický hamburger.
Boží stvoření (2013)
McCarthy zlý a extrémně sardonický (ostatně v případě jeho tvorby je to správně). Za hranou vkusu a únosnosti, či spíše mimo mantinely řečených kategorií. Ejhle, Amerika... (3,5*)
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Mělo to být groteskní, pitoreskní a obskurní. Bylo to laciné a zdlouhavé. Nic moc...
Portraits in Dramatic Time (2011)
Hodnotím pouze Rickmanovu sedmiminutovku.----------- HYPE.
The Wall: Live in Berlin (1990) (koncert)
Pompézní, velkohubé a směšné. Zvuk se nesnesitelně lámal, obsazení bylo až výjimky nevhodné. Tohle nemá s původním nábojem rocku a příbuzných žánrů ani zbla společného.--------- Hvězdička je pro Van Morrisona.
David Bowie's 50th Birthday Concert (1997) (koncert)
Elfí vetřelec slavil abrahámoviny. To samozřejmě stojí za pozornost.