Poslední recenze (170)
Noční můry (2022) (pořad)
Dokud bude autor tak šíleně komolit češtinu, tak víc hvězd nedám. :-) Jinak je kanál super.
Transformers: Probuzení monster (2023)
A mě to bavilo
Černý krab (2022)
Utahaná šedivá nuda, křečovitě předramatizovaná a navíc značně nesmyslná zápletka. Asi první švédský film, který se mi vůbec nelíbil. A když říkám šedivá, tak doslova, veškeré prostředí je jen prázdnou kulisou pro přehrávající drsňáckou matku. Těch pár akčních scén bylo úplně o ničem. Navíc tu bojujeme proti naprosto neznámému, sterilnímu nepříteli. Nevím vlastně vůbec nic a postavy jsou natolik ploché, že nám o ně ani moc nejde. Velká slabota a se sci-fi to nemá nic společného.