Recenze (159)
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Myslím že zrovna The Last of Us nemá tuhle vynucenou prezentaci rovnocennosti za potřebí, jako by nestačilo že musí být dnes obsazení rozdělené tak že vypadá jak klávesnice u piana, teď se černobílí budou dělit i s tolerovanými úchyly na třetinu, škoda
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Pravděpodobně nejlepší rodinný animák
Babicova televize (2021) (pořad)
Jirkova gastronomie si tentokrát vzala na mušku ty které byste jinak s hlavou v troubě nebo u mísy hledali marně, to se ale Jirka rozhodl napravit a zlepšit naše otrávené večery a naplnit naše životy svým kulinářským uměním
Sherlock (2010) (seriál)
Tahle se povedla 😇 https://i.pinimg.com/originals/82/84/7b/82847b58f8bef7039cffd791686cee97.png
Panna a netvor (1978)
Neskutečné dílo
Černobyl (2019) (seriál)
Nemám co vytknout, jen si myslím že hrdinnost některých lidí byla s úctou k nim trochu přikreslená
Kruh (2002)
Jeden z nejdůstojnějších remaků co v USA vznikly...
Kniha džunglí (2016)
Kvalitních fantasy snímků je třeba si vážit
Píseň moře (2014)
Ještě jsem neviděl takhle vizuálně strhující animák
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Jerry je kurva co vždycky všechno vyprovokuje, Tom to odnese a Jerry si užívá...