Recenze (248)
Absolutní moc (1997)
Clint Eastwood je individualista a podle toho to take dopadlo. Neni to spatny film, je ale az prilis "zaostreny" prave na Eastwooda
Acid House (1998)
Dlouho jsem neviděl něco tak zbytečnýho. Co tím chtěl autor říci? Hrubé, pornografické a nevkusné.Velmi nevkusné!!!
Agent bez minulosti (2002)
gg
Americká krása (1999)
Vtipne hlasky, skvela kamera a hudba, ale projevil se tu "Pan prstenovsky" Efekt manie
Americký ninja (1985)
Michael je proste klasicky beckovy herec. Hraje v klasickych beckovych filmech s "beckovym" hodnoceni. Doporucuji snad jen pro vecerni odpocinek a relaxaci, protoze tyhle filmy jsou tak smesne, ze se to mnohdy neda vydrzet...A taky musim napsat jedno plus-dobre se u tehle filmu usina.
Americký ninja 2 (1987)
Lepsi nez jednicka, ale stejne to je ubohe a beckove". Jinak souhlasim s movie-opravdu je "neodolatelna".
Americký ninja 4 (1990)
"Acko" v amaterskem filmu. "Zetko" v celovecernich filmech. Snad uz je to posledni pokracovani...doufaaam{i kdyz, u ceho si ma clovek odpocinout a pobavit se?, kdyz ne u Dudikoffa]
Animatrix (2003)
Doporucuji shlednout, pokud chcete lepe pochopit veskerou matrixovskou manii...
Apollo 13 (1995)
Vyborny film, kteremu se da vytknout jen jedno - pokud se budete na tento film divat podruhe, bude vam pripadat nudny a dlouhy.
Armageddon (1998)
Kdybych byl v klimatizovan kine, bylo by to 5*, ale jelikoz jsem byl v Lucerne(drevene zidle, vyprodano, horko jak v saune, a jeste prede mnou sedel chlap s 2metrovim harem), tak davam 5*, ale kinu 1*