Recenze (334)
Rudá volavka (2018)
Excellent! ...... 95%
Argo (2012)
Ben Affleck ako režisér ma stále viac prekvapuje, WOW! .... 95%
Wonder Woman (2017)
Vôbec som to nečakal! Moje prekvapenie roku 2017 ..... 90%
Pasažéři (2016)
Tieto 2h ma vedeli udrzat hore v noci do 1:30! .... to je co povedat. Dej siel stale dopredu, nikde sa nezasekol. S takej opozeranej sci-fi temy spravil reziser šou!... pan reziser! .....95%
Divoké historky (2014)
Za poslednu dobu konecne dobry objav! Pobavilo ........ (95%)
38 (2014)
Pekná spomienka na jedného s našich veľkých hokejových hrdinov! Je tam veľa silných momentov, pri ktorých si naozaj človek položí otázku: "Prečo práve on?". Nech jeho veľkosť žije čo najdlhšie, a nech tam hore strieľa hat-tricky. Okrem toho je to vlastne aj súpis úspechov, pádov nášho hokeja za posledných 15r. ....... 100%
Vlk z Wall Street (2013)
Only one word - Fantabulous! ..... 100%
Crash (2004)
Vinikajúce!!! ..... 95% Taktiež odporúčam pozrieť rovnako podobný film plný splete osudov v ktorých oboch týchto filmoch hrá Brendan Fraser -> To co dýcham (2007)
Cesta do zatracení (2002)
Geniálny film! ...95%
Živí mrtví (2010) (seriál)
Ako dlho som sa na toto tešil, a konečne sa na niečo aj vyplatilo čakať! Videl som všetky časti 1., 2. a 3. série, a aktuálne sa pozerá 4. ktorú práve dáva JOJ Plus okrem TV aj zadarmo na nete: TUTO. Prvá séria to dobre rozbehla, druhá to zas dosť zabila, hlavne ten stereotyp na farme, ale tretia sa zas rozšliapla, vo štvrtej nastalo viacero dejových zvratov a dosť postáv šlo do zombieee neba :-). Uvidíme čo ponúkne 5. Režisér obsadil kvalitných známych či neznámych hercov, a vyplatilo sa to! Už sa teším na pokračovania :-) ....80%