Recenze (334)
Hunger Games (2012)
Párádny a veľmi originálny príbeh ktorý nenudí ani pri takej vysokej stopáži! ..... 80%
Speciální jednotka (2011)
Nič na čo by sa dalo pozerať! ..... 15%
Spirit (2008)
Zaujímavo lepšie ako Sin City! a to sa mi do toho nechcelo púšťať......70%
Grounded (2011)
Efekty sú veľmi podarené, na špičkovej úrovni ale fakt ten príbeh stál za nič! možnosť zhliadnúť TU
Resident Evil: First Hour (2011) (seriál)
Ak by mal byť toto pilotný diel na nejakú sériu, tak tá by sa neuchytila :-D
Ozbrojení a nebezpeční (2009)
Ľahký nadpriemer so slušným napätím a akciou ....65%
Černá hodina (2011)
Veľmi pekné efekty, zaujímavá elektronická inteligencia, dokonale stvorený ruský svet s pohľadu USA, nemám čo dodať, ale jednoznačne to ťahá na B-čkový film ........65%
Zdrojový kód (2011)
Nemám rád filmy v ktorých sa neustále dookola opakuje tá istá 5minútová myšlienka (typ: Uhol Pohľadu). Zato hlavný hrdina sa vhupol do role dokonale. Ale nič vo mne film po zhliadnutí nezanechal. Pre mňa patrí do kategórie: "zbytočný no toľko prachov tam predsa niečo zanechalo"........ 45%
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Typická americká (kanadská) sprostosť na ktorej sa ale človek zázrakom nemôže nebaviť, nuž ale ten záver tomu jednoznačne uškodil. ...... 80%
Kovbojové a vetřelci (2011)
Trocha stupidný nápad, ale režisér sa s tým filmom popasoval skvele a kovbojov v podaní Craig-a a Ford-a dobre usmernil. Záverečná bitka a to že sa Ford nenaťahoval stále s Craigom ako väzňom si u mňa šplhlo. .....75%