Recenze (334)
Můj soused zabiják (2000)
Konečne som si pozrel, a je to bomba :) Od začiatku až dokonca som sa bavil, len škoda že to rýchlo ušlo ..... 80%
Návrh (2009)
Perfektná BEŠTIA, ale v každom človeku je aj predsa štipka dobra :) 85%
TRON: Legacy 3D (2010)
Pôvodný Tron z roku 1982 ani Tron: The next day a ANI TRON: LEGACY ma nechitili! Dokonca si myslím že ten pôvodný z r. 1982 bol o polovicu lepší. Síce dobrá muzika, dobré efekty, ale to nie je všetko čo robí dobrý film dobrým. Som náročný divák, ale toto ma skoro nudilo, v podstate som aj zaspal :) ..... 45%
Černý blesk (2009)
Zaujímavé ruské sci-fi, ľúbil sa mi tento film, ale skôr ako taká rozprávka :D.....65%
Šmoulové (2011)
Úžasné, komické, zábavné, a to 3D sa perfektne hodí k týmto malým stvoreniam. No ja som sa bavil ako malý, a nebol som jediný :) ..... 90%
Kazatel (2011)
Dosť sa mi podobal na film Légia (2010) Trochu lepšie spracovanie a dej nadsadený už v budúcnosti, ale aj tak som s toho nemal dobrý pocit. Myslím že 55% je dosť.
Invention of Love (2010)
Jeden z najlepších krátkometrážnych filmikov aké som videl!!! Vynikajúca hudba, animácia a úplne jednoduchý príbeh spolu ukazujú to čo je aj pre mňa najdôležitejšie, a to je ŽIVOT! ...... 100%!
Svítání (2009)
Dám 5 HV. lebo už dávno som nevidel takto dobre zložený film z upírskej spoločnosti, upíroch, lovcoch upírov a to celé je už posunuté 10 rokov po vypuknutí epidémie, a ľudstvo je ohrozený druh! Super! ......90%
Čtyři lvi (2010)
Pár, presne štyria islamský akože teroristi sa chcú pomstiť neveriacim. Ibaže nikto z nich nevie ako presne sa to robí, a tak nasleduje jedna neschopnosť za druhou :) ..... 80%
Zombie Apokalypsa (2009)
Paráda, už dávno som nevidel tak napínavý a realistický zombie filmík. A to dokonca od FRANCÚZOV! ..... 85%