Recenze (424)
Beats (2019)
Zlaté časy.
Spící lůno (2017)
První hromy zbytku našeho života. Sound design 10/10 Obrazy 11/10
Vítejte v Sodomě (2018)
Ohni se mnou pojď jako dokument zahlcený elektroodpadem a prošpikovaný duševními ruinami.
Šťastný Lazzaro (2018)
Asi nejmagičtější film poslední doby, navíc ostře reflektující nespravedlnosti třídních rozdílů. Alice Rohrwacher mě znovu učinila šťastným cinefilem.
„Je mi jedno, že se zapíšeme do dějin jako barbaři“ (2018)
Neúprosné a univerzální. Člověka, co tady napsal, že je to neskutečně hloupý film, je mi trochu líto, snad nepatří k těm, co ve filmu tleskali, když se pálili Židé...
Sedící slon (2018)
World is just disgusting place, ještě že na konci tunelu možná čeká bájný slon. Ne všechno mi dokonale sedlo, ale celkový dojem hodně silný a tuším, že se k tomuhle rozsáhlému dopisu na rozloučenou budu v myšlenkách ještě nějakou dobu vracet. R.I.P. Hu Bo.
Čekání na déšť (1978)
Geniální taneční scéna na střeše paneláku. Ano, čekání na déšť je moje oblíbená letní disciplína.
Nebýt dnešní (2005)
Co jste dělali celý den? – Jsme tak trošku přemýšleli. – No já taky. – Cos vymyslel? – Jsem si říkal, co budem dělat zítra. Mysteriózní skvost.
Koridorius (1995)
Relax.
High Maintenance (2012) (seriál)
High Maintenance > všechny současné seriály z prostředí New Yorku, které uznávám, včetně Girls a Broad City