Recenze (3 894)
Když Harry potkal Sally (1989)
,,Vidíš! To jsi celý ty Harry. Říkáš takové věci a já tě pak nemůžu pořádně nenávidět. A já tě nenávidím Harry. Nenávidím tě!" Jsou romantické komedie... a pak jsou romantické komedie o několik levelů výš. A právě k těm When Harry met Sally patří. Film plný životní pravdy, situací, okamžiků, řešící jednu z otázek, na kterou dříve či později dojde vždycky. Může existovat čisté přátelství mezi mužem a ženou? Smála jsem se, byla trošičku dojatá, přikyvovala jsem a taky záporně vrtěla hlavou, říkala si, že je to snad první film, kde můžu o Meg Ryan říct, že je kočka a nemohla se rozhodnout, jestli se mi Billy Crystal líbí nebo ne. Tohle je jeden z filmů o kterých si dovolím tvrdit, že člověku něco doopravdy dají. Takže za mě jasné hodnocení.
Hříšný tanec (1987)
Kdepak... "Hříšňák" nežere jen generace mý mámy. A pod komentář Kleopatry se podepisuju.
Šíleně smutná princezna (1968)
Jedna z mých nejoblíbenějších pohádek. Hodně v tom mají prsty písničky, ale nejenom ty. :-)
Legenda o Vánocích (2007)
Velká škoda toho konce. Nicméně opravdu doporučuju.
Ať žijí duchové! (1977)
Klasika... u které vždycky na konci přemýšlím, jestli Leontýnka skončila v děcáku. Ale nebuďme zlí.
Noc na Karlštejně (1973)
Oblíbený film mé mámy a velmi povedený český muzikál.
Pojďte pane, budeme si hrát (1965) (seriál)
Pokaždé mi to vykouzlí úsměv na tváři.
Jamieho rodinné Vánoce (2009) (pořad)
Já, která miluje všechny vánoční díly nejrůznějších pořadů, si Jamieho rodinné Vánoce užívám i teď v létě. Není to tak MOC vánoční (když pominu výzdobu), jako třeba podobný pořady od Ramseye či Lawson, ale tím nechci říct, že by to bylo lepší či horší. Já si to prostě užívám a líbí se mi to moc.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Původně jsem chtěla dát čtyři, protože jsem si pomyslela, že starou dobrou Popelku (1969) si vždycky pustím radši. Ale byla bych nespravedlivá. Tato Popelka není o třech plesem, třech krásných šatech, dokonce se ta holka ani "nepopelila" v chlívku. Přesto je ale natočena tak dobře a se skvělými herci, že ční nad mnohými pohádkami jako královna. Takže za pět. // 25.12.2013 A!! Pavel Trávníček je jeden z nejhezčích princů, co znám! Ne-li ten nejhezčí :-)
Jamie vaří rychlovky (2010) (pořad)
Sice ne tak půvabné (lepší slovo mě fakt nenapadá) jako Jamie vaří doma, které mě doopravdy dostalo, ale pořád hodně dobré. Pastva pro oči pro ty z nás, kteří u těchto pořadů slintají a slibují si, že to a to musí taky jednou zkusit uvařit. A navíc Jamie nenudí. Super.