Recenze (3 894)
Yellowstone - Zabít posla (2018) (epizoda)
Člověk se už trochu nadechl a začal pořádně přemýšlet, co je za (mnohdy divným) chováním postav a jaká byla jejich minulost. Těším se na postupný odhalování.
Yellowstone - Rozbřesk (2018) (epizoda)
Skvělej pilot. Mě rozhodně nenudil a fakt se těším, co tam mají dál.
Ať žije nebožtík (1935)
Úžasný Hugo Haas, skvělé hlášky, Adina, které by tu nevinnost jeden i věřil! Podívám se vždy a ráda. 4,5*
V moci hvězd - Série 3 (2023) (série)
Třetí série se mi fakt líbila. Měla jsem svýho favorita a fakt trnula, jaký rozhodnutí Jessie udělá. Fajn vztahová oddechovka.
V moci hvězd - Epizoda 6 (2023) (epizoda)
A teď se rozpustíme v kostce cukru. 3,5*
V moci hvězd - Epizoda 5 (2023) (epizoda)
Lidi neštvěte mě! Tvůrci si mě pěkně omotali a já to prožívám jak puberťák. :D Zakopte už toho Toma někam hluboko pod zem!!
V moci hvězd - Epizoda 4 (2023) (epizoda)
Nebudu lhát... Tohle bolelo! :D
V moci hvězd - Epizoda 3 (2023) (epizoda)
Že si lidi nedaj říct a stejně se ten strup snaží znovu odloupnout. Každopádně já se na konci usmívala jak měsíček na hnoji. Skvěle Jessie!
V moci hvězd - Epizoda 2 (2023) (epizoda)
Jessie + Liam = VŠL... Že? ŽE? ŽE?!
Purpurová růže z Káhiry (1985)
Super nápad. Mně se tady mnohými kritizovaný závěr líbil.