Recenze (3 894)
Akta X - Děsivá symetrie (1995) (epizoda)
Nepopírám zajímavou zápletku, ale celkově to na mě nějak nefungovalo. Navíc je to díl po dvou velmi dobrých, tak to měl chudák těžký.
Akta X - Konec hry (1995) (epizoda)
SPOILER!! Přišlo mi vtipný, jak do Muldera vkládaly klony naděje na záchranu a v prvních vteřinách je K.O. po pravém háku. Jinak! Pojďme si ujasnit, že cenu za nejvíc hot zaměstnance FBI dostane Skinner!!
Akta X - Kolonie (1995) (epizoda)
V tomto díle se s tím moc nemažou, furt na co koukat, furt přibývají další otázky a vy na ně chcete znát odpověď.
Tvoje, nebo moje Vánoce? 2 (2023)
I dvojka byla fajn. Změna prostředí prospěla. Ke konci mi ale Hayley a její máti lezly tak na nervy, že jsem po happy endu fakt nijak netoužila. :D 3,5*
Tvoje, nebo moje Vánoce? (2022)
Vtipná romantická komedie, u které mám za to, že měla velký potenciál být lepší (a proto ty čtyři hvězdičky dávám spíš na sílu). Není nijak objevná či originální, ale rozhodně s ní strávíte příjemný čas. Já rozhodně kouknu i na dvojku. 3,5*
Sabrina (1954)
Sabrina je vtipná pohádka pro romantické duše. Líbilo se mi, že ji Audrey ztvárnila jako silnou sebevědomou dívku. William Holden byl jako sukničkář David fajn. Humphey Bogart kakabus od začátku do konce. Na konci jsem čekala pořádnýho hubana a místo toho... no budu to ještě dlouho rozdýchávat. :D 4,5*
Akta X - Čerstvé kosti (1995) (epizoda)
Po satanistech hbitě přeskakujeme na voodoo a podivné praktiky. Divím se, že Scully v sobě dokáže furt držet toho skeptika.
Akta X - Ruka, která trestá (1995) (epizoda)
Asi neumím dobrý díl docenit. Závěr mi přišel o ničem. Neznám správné postupy, ale proč nezařvala i naše FBI dvojka?
Akta X - Neodolatelné (1995) (epizoda)
Celkem nuda ne? Mě teda nijak zvlášť nebavil ani záporák.
Akta X - Aubrey (1995) (epizoda)
SPOILER!! Konfrontace vnučky a babči mi způsobila husí kůži.