Recenze (3 894)
Vánoce na farmě (2021)
Jestli čekáte typický vánoční film z Hallmarku, tak jste vedle. Tohle se snaží být o něco málo chytřejší, vtipnější a ne tak přeslazené. Vánoční náladu vám to naladí jen těžko, ale je to celkem příjemná jednohubka, ve které se nejspíš budete snažít jako já rozklíčovat, jestli Poppy Montgomery je vážně Poppy Montgomery, protože roky a protože bezesporu nějaká ta proběhnuvší úprava obličeje. Můžete to použít jako takovej přechodník na podzim, když máte ještě pocit, že na vánoční filmy je ještě přece jen brzo. :D
Dýňová romance (2016) (TV film)
Sladké, přesladké. Ale furt to řadím na tu lepší stranu romantické Hallmark produkce. Pohodové prostředí, ucházející herci (na tu bídu, co tam bývá) a příběh co má hlavu a patu, i když tradičně ničím nepřekvapí. 3,5*
Nejdrsnější věznice světa - Série 1 (2016) (série)
Je šílený, že mnohdy jsou ve věznicích stejné, nebo i lepší podmínky, než když jste na svobodě. Uvidíte přepleněné věznice, ovládané samotnými trestanci, aby to tam aspoň nějak fungovalo. Podmínky, ve kterých ti lidé žijí, vám budou připadat neskutečné, i když je na obrazovce uvidíte na vlastní oči. Je lehké s některými vězni soucítit, když si v hlavě přestanete opakovat, za co tam vlastně sedí. Každopádně kdybyste z první řady měli vidět jediný díl, dejte si Filipíny.
Nejdrsnější věznice světa - Filipíny (2016) (epizoda)
Přiznávám, že když šel do té druhé věznice (respektive cely), tak to bylo poprvé, kdy mi za něj bylo úzko. Filipíny jsou naprosto jinej level už jen tím, že spousta lidí není odsouzených, přesto jsou nuceni být za mřížemi. O nějakým odškodnění za ztracený roky si můžou nechat leda zdát.
Nejdrsnější věznice světa - Mexiko (2016) (epizoda)
Stejně jako v Hondurasu, i tady musí dělat dozorce hlavně "srdcaři", páč jinak je to vzhledem k podmínkám nepochopitelný. Ale tady to aspoň má nějaký řád. Nebo to tak aspoň vypadá.
Nejdrsnější věznice světa - Polsko (2016) (epizoda)
Po Hondurasu otáčíme o 180 stupňů a namísto vlády vězňů skáčeme do nulové tolerance. No, ale dle řečí některých je to i tak laláč, kam se rádi vrací.
Láska na první pohled (2023)
Jéžiš, tohle trochu vyšperkovat (hlavně dialogy) a vyhnout se několika to shazujícím momentům, tak by to mohlo být něco fakt moc fajn. I tak bylo, ale spíš na jedno podívání, prostě odfrk a jedeme dál. Vypravěče já můžu, takže to pro mě bylo plus spolu s tím předvánočním časem a Anglií. Hlavní dvojka sympatická. 3,5*
Nejdrsnější věznice světa - Honduras (2016) (epizoda)
700 vězňů na 15 stráží? Proč prostě poslední nezhasne?
Ovoce lásky (2017) (TV film)
Prostředí celkem hezké, děj ničím nepřekvapí (což je samo o sobě nepřekvapivé). Dolů to rozhodně táhnou herci a jejich prkenné (ne)výkony. Jako by k natáčení prostě jen pozvali někoho na ulici, že to zkusí a ono mu to moc nejde. Ale hlavně se usmívat!!
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (série)
Po prvních třech dílech jsem se trochu bála, že čtvrtá řada nebude ono. Ale nakonec mě to fakt bavilo. Je to příjemný zakončení příběhů z Moordale.