Recenze (794)
Herkules a Xena: Bitva o Olymp (1998)
Tupé, debilní, hrozně nakreslené a neuvěřitelně zábavné.
Nebe (2002)
Tykwer ve vrcholné formě. Nebesky krásné.
Pianista (2002)
Nabubřelý film na efekt udělaný se vší zručností. Přinejmenším dobré.
Flákači (1995)
RPGčko v obchoďáku a Kevin Smith na komediálním vrcholu.
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Chabatův neskutečně vtipný úlet. Oproti strerilní jedničče hotový zázrak, který nejvíc udivil tím, že vznikl.
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
Především po trikové stránce lepší než Kámen murců, ale dvě a půl hodiny je opravdu trochu moc na to, že se kamera věnuje především Radcliffovy který od minulého dílu svůj herecký projev nijak nevylepšil. Naopak Kennetha Branagha, Toma Feltona a Jasona Isaaca je zbytečně málo. Změna režiséra každopádně prospěje...
Lawrence z Arábie (1962)
Tento film je synonymem slova monumentálnost, kterou naplňuje v každém svém záběru. Akorát má těch záběrů o pár desítek minut víc, než jsem schopná vydržet.
Šílená jízda (1997)
Dokonalá akce pod béčkovou nálepkou. Steve Wangovi se napotřetí povedlo zpracovat podobné téma aniž by to bylo trapné, Mark Dacascos byl tehdá ještě ve formě a k tomu Brittany Murphy. Šíleně našláplé.
Peacemaker (1997)
Lehce podprůměrný akční film s docela dobrým Clooneym a docela špatnou Nicole... ale na Mimi Leder skvělé ;o)
Duchové Marsu (2001)
Nepříliš dobré, ale pořád mnohem lepší než Christine a většina současné produkce.