Recenze (21)
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Už se mi dlouho nestalo, abych i po litru piva, chtěl vypnout film, protože se nedalo poslouchat ty bláboly, co nědko vyblil na papír, zvaný scénář. Dialogy s.ačka, nejsou vtipné, ikdyž být chtějí. Nikdo se tam ani nesnaží hrát. ten Film je ztráta vašeho času.
Mandalorian (2019) (seriál)
U tohohle seriálu se prostě vůbec nenudím a přitom se moc děj neposouvá. Nějakým, pro mě záhadným způsobem, je to o hodně sakra lepší, než epizody 1,2,3,7,8,9. To samé platí pro Bad Batch.
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
1-5 série se dá v klidu přeskákat. 6. série už mnohem lepší. 7. nejlepší. Nejlepší díly jsou s Maulem, Bad Batch a Order 66
Rakeťák (2022)
fakt dobré sci-fi
Ztracené město (2022)
Z filmu je vidět, že se snaží být chytře vtipný, ale nevyjde mu to ani v jednom případě.
Army of One (2019)
Tuhle blbinu psali tři lidi :-D :-D. No do béčka to má daleko.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Film nabitý známými herci. Takže drahý. Závěr byl boží a typicky Tarantinovský, ale první dvě hodiny jsou nuda a úplně zbytečné.
John Wick 3 (2019)
boží! A dokonce jsem se přistihl, že JW na konci i fandím.
Vetřelec: Covenant (2017)
já se nudil až na útěk z planety. pak jsem se zase nudil, protože se překvapení nekonalo. Doufám že ve třetím dílu promethea nedoletí na planetu Jamese Camerona z dvojky vetřelce, protože tomu tak všechno krásně nahrává.
Logan: Wolverine (2017)
To, že je film podle komiksu, je děsně zavádějící, protože tomu tak není. Jediné co mají komiks a film společné je starý Wolverine. Nicméně film je prostě a jednoduše dobrý a brutální. Sekaj tam ty nepřátele jak sekačka trávník.