Poslední recenze (11)
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Ale no tak, dejte tomu šanci. Možná to není Česká soda, ale dle mého soudu to není zase tak špatný. Pravdou je, že to není vůbec originální. Na západě od nás takových pořadů už bylo viděno mnoho a mnoho, ale pokud se jen trochu budou autoři snažit trefovat do české nátury, tak by to mohlo být lepší a lepší. Zaplaťpánbůh za to. A přirovnávat to k pořadům na Barrandově s jejich cibulovými pořady, je trochu nefér. A hlavně se nemyslím, že se autoři pokoušeli udělat novou sodu. Tohle je trochu jiný, ne?
Sviňák (2013)
Pecka. Jsem velkým fandou Trainspottingu a proto i tohoto filmu. Film je totální mazec. Na začátku to vypadá trochu jako fraška, takže máte dojem, že to bude komedie (což vlastně je), ale později se začínají objevovat ty kriminální části filmu. Režisérovi se, myslím (knížku jsem nečetl), povedlo dobře ji převést na filmové plátno. James McAvoy parádně ztvárnil hlavního hrdinu se všemi jeho nectnostmi (a že jich má hodně). I když to není zrovna Mirek Dušín, ale pořádnej parchant, tak ho vlastně budete milovat. No a když jsem začal Trainspottingem, tak jím i skončím. Celý film vám ho totiž bude hodně připomínat. TAKŽE DOPORUČUJU NA 200%
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Zatim hodnotím 4* a uvidíme, zda si zaslouží pátou. Hynek Čermák jako policajt mi připomíná opravdu Harryho Hola od Jo Nesba. A co dělá tento seriál pro mne atraktivním je to, že jsem se v průběhu sledování televize těšil na další díl.