Poslední recenze (14)
Rallye smrti (2008)
Death Race bol pre mna velmi mile prekvapenie a doprial mi co mi uz dlho chybalo - herne zazemie, beckovy scenar, trochu punku a akcie. A doprial mi to naozaj v hojnom mnozstve.
Zastav a nepřežiješ (2006)
Na dnesnu dobu priemerny akcny film, ktory sa cely cas snazi drzat jedineho napadu a dat Stathamovi co najviac priestoru. Za scenu, kde pada oblohou, stihne si pri tom zatelefonovat a potom sa odrazi od zeme 10 metrov ako pinpongova lopticka, by mal niekto aspon na mesiac vysadit lieky
Gamer (2009)
Gamer je dobry. Tvari sa oldschool a nejakou podivnou konstilaciou mu to ide. Od prvej sekundy poskakuje, dava headshoty a zbiera fragy. Bombarduje nas bizardnymi obrazmi, casto aj zvratenou formou a neraz udrie rovno po hlavicke. Tema je zvladnuta progamersky a trefne namierena na hormony teenagerov. Akurat sa obavam, ze bude mat skor opacny dopad. Ako reflexia zaujimave, no zial nevidi dalej nez za dnesok a viac-menej je prazdny. Na Gamera som dlho cakal. K piatim hviezdam mi tam vsak chybali aj rocket-jumpy a slangami nabuchane dialogy. Tesim sa na dalsie podobne pociny, ktore sa dufam rozhodnu nemixovat fps akciu so socialnou adventurou