Recenze (19)
Bořiči mýtů (2003) (pořad)
Sice jsou to neskuteční matláci, ale je s nima prča. :-)
Earth (2007) (TV film)
Vizuálně perfektní, hvědu dolů za ty ekologistické oteplovací bláboly.
Avatar (2009)
Trošku jsem měl strach, protože jsem párkrát zaslechl něco o ekologickém poselství a podobně, naštěstí se to nevyplnilo. Ekologické kydy v tom může vidět tak maximálně ekopošahanec. Příběh poměrně lehce předvídatelný, ale kupodivu to nevadí. Ono to totiž tak nějak funguje. Skvělé.
Flynn Carsen 3: Jidášův kalich (2008) (TV film)
Standardní Flynn Carson - pohodová, příjemná a vtipná oddychovka. Nemohu si odpustit jeden dotaz - jakou duševní poruchou musí trpět někdo (ani se neodvažuji to titulovat člověk) kdo do obsahu doslova a do písmene vybleje děj filmu? Mučit, rozčtvrtit, sešít a zabít.
Až na krev (2007)
Maximálně dvě scény na ****, z nichž jedna je ta závěrečná, celou dobu jsem doufal, že to udělá. Hajzlovi jednomu. Zbytek ovšem čisté tři hvězdy.
Válka zítřka (2021)
V podstatě až do zelené zkumavky 90%, to, co se dělo potom bylo až urážlivým způsobem debilní, úplně mi to otrávilo a znechutilo zážitek z filmu. Škoda.
Kriminálka Staré Město (2010) (seriál)
Totálně nesympatická hlavní hrdinka to sráží...
Hvězdná pěchota 3: Skrytý nepřítel (2008)
Je to lepší než dvojka (to ale skoro každej film), vojáci se chovají jako idioti a ne jako vojáci, akce je slabá, triky ujdou. Celé to ovšem shazuje trapnost a ubohost s vírou. Za to hvězda dolů.
Katyň (2007)
Nuda, nuda, nuda. Takové téma a takhle promarněná šance.
Transformers 3 (2011)
Na hranici koukatelnosti. Strašný, od kačeřího ksichtu přiblblé pipiny až po souboje. Nuda, nuda. Skoro všichni se chovají jako pičusové. Hvězdu dávám za pár vtípků, pohříchu jich bylo opravdu jen několik.