Djoker

Djoker

Rustin Cohle Jr.

okres Hradec Králové
dělník kanclu

218 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 8 16 23 30
    • 30.5.2020  10:23

    Všechny pasáže jsme už mohli vidět někde jinde, což je docela trapas. Evidentně dochází nápady, ale zároveň český divák na pohádky v kinech pořád slyší, takže je potřeba kydat hnůj, dokud je na podobné bizáry chuť.

    • 26.5.2020  20:14
    Kalamita (1980)
    ***

    Kalamita je další filmová vzpomínka na náš socialistický skanzen a hlavně absurdní 80. léta, kdy už systém jebali úplně všichni, ale zároveň nikomu nevadilo žít v takovém bordelu. Další generace neuvěří, že něco podobného bylo vůbec možné.

    • 24.5.2020  10:35

    Nedokázal jsem naskočit na vlnu pseudointelektuální poetiky, na které si celou dobu ujíždí ústřední trojice. Ovšem povedlo se nastínit všudypřítomnou prázdnotu a depresivní šeď 50. let, kdy tady nic nedávalo sebemenší smysl.

    • 22.5.2020  20:27

    Komu bylo celou dobu trapně, ať se nehlásí. Pobavil snad jen pohled na slušně vypaseného Dejdara.

    • 20.5.2020  21:19
    Špindl 2 (2019)
    odpad!

    Tak nekonzistentní filmový slepenec tady nebyl roky, ale jako podprůměrná reklama na zimní dovolenou ve Špindlu jistě dostačující. Akorát časté návštěvníky nepotěší, že jsou zde vyobrazeni jako naprostí imbecilové a je docela ironie, že zrovna Pachamama Kaira Hrachovcová vrátila svou rolí ženskou emancipaci v Česku o dvacet let zpět.

    • 17.5.2020  10:14
    Svědek (1985)
    ****

    Weir skutečně natočil dva snímky v jednom. Skoro to vypadá, že dělal na kriminálním a romantickém filmu zároveň a ke konci mu došlo, že má málo materiálu, tak je prostě sestříhal do sebe. V obou polohách je však velmi silný, takže se nejedná o žádnou blbost, jak by se na první pohled mohlo zdát.

    • 16.5.2020  21:34
    Survivor: Winners at War (TV pořad) (2020)
    ****

    Spoilery. Hvězdná řada složená pouze z vítězů snad ani nemohla dopadnout špatně. Vidět je všechny na jednom místě byl zážitek. Dokonce i jinak zbytečný Edge dával smysl, protože jsme vyřazené mohli sledovat delší dobu. Samozřejmě se dalo čekat, že new school bude mít dominovat nad old school. Jednak kvůli tomu, že z původní hry se stal nepředvídatelný chaos a také se Probst může bít do prsou, že jím pokřivená pravidla zvládají hráči z jeho éry lépe. Novinka v podobě tokenů jen přispěla k většímu zasvinění hry od všemožných výhod. Kouzlu klasických aukcí se to nemůže rovnat. Z dohadování na kmenovkách není trapně snad už jen Jeffovi. Finálová šestka byl pro mě šok, ale vítězství Tonyho vše zachránilo a jen potvrdilo, že od RI ve hře nebyl dominantnější a především zábavnější hráč. Finále z garáže bylo vzhledem k jubilejní sérii skutečně zábavné. Favorit: Tony, Oblíbenci: Boston Rob, Parvati, Ethan, Tyson, Jeremy.

    • 15.5.2020  15:53

    Žijeme v nejateističtější zemi v Evropě, takže je jasné, že sledování pomatených rednecků z USA, kteří uctívají hady, pro nás bude velkým utrpením. Příliš to nezachrání ani sympatické obsazení v čele s Gogginsem, Colman a Dever.

    • 13.5.2020  20:51
    Školní výlet (2012)
    odpad!

    Magnusek je evidentně gerontofil, ale ani to ho neomlouvá. Jeho chorá mysl totiž stvořila čiré zlo a dokonce vše ještě dotlačila na plátna kin. Nejtěžší úkol z mladší části osazenstva dostal Bendig. Musel přesvědčit diváky a hlavně sám sebe, že není buzerant. Nepovedlo se, ale snaha byla.

    • 11.5.2020  20:15
    Psohlavci (1955)
    **

    Povinně bych to pouštěl učitelkám literatury na základních a středních školách. Za trest, že nás nutili číst Jiráska.

    • 10.5.2020  20:23
    Proti všem (1956)
    ***

    Proti všem aneb Návrat krále českého socialismu. Žižka se v první třetině filmu neobjevuje a vše tak stojí na zástupu vedlejších postav, které však kvůli nedostatečné stopáži nemají prostor se představit, natož aby pořádně zaujali. Naštěstí v závěru přichází vrchol celé trilogie. Pokud Vávra něco uměl, tak to byly davové scény, které jsou na bitevním poli v doprovodu chorálů o to působivější.

    • 9.5.2020  20:30
    Jan Žižka (1955)
    ***

    Žižka se už mihl v první části trilogie a šlo o silné momenty, i když byl na scéně jen pár sekund. Tady je podle očekávání dominantní charakter a problém nastává, když není na scéně. Dalších postav jsou tam sice zástupy, ale všechny nevýrazné a jeho aura je velmi zastiňuje. Vávra se tentokrát předvedl hlavně v závěrečné bitvě.

    • 8.5.2020  21:20
    Jan Hus (1954)
    ***

    Hus by se jistě obracel v hrobě, kdyby nějaký měl. Jedná se totiž o reklamu na socialismus prakticky v každém záběru. Vávrovi se ale jedno musí nechat. Točil to v nejhorší možné době, ale stejně stvořil historický velkofilm, kterému se u nás za desítky let dokázala vyrovnat jen hrstka dalších snímků.

    • 7.5.2020  20:39

    Holky možná nejsou tak zábavné jako kluci, které stylově vykradly, ale vše kolem školy je uvěřitelné a příjemné na sledování. Nikdo neslezl z přehlídkového mola, oblečení většiny žáků dokonce vypadá jako z thrift shopu a party se svou opulentností nesnaží šokovat. Po záplavě bromance už bylo potřeba, aby i děvčata dostaly svoje modly a Dever s Feldstein jimi rozhodně jsou.

    • 3.5.2020  20:10
    Crash Road (2007)
    *

    Guilty pleasure jako kráva, dlouho jsem se tak nenasmál! Díky účasti Agáty všichni čekali soft porno, ale dostali existenciální drama plné životních mouder a filozofických otázek o smyslu života. Prakticky každé setkání je totální úlet.

    • 2.5.2020  14:12

    Tady se podařilo dát dohromady neskutečnou sestavu mladých talentů. Suchánek, Langmajer, Vetchý a Tofi září i na malém prostoru. Ženské role jsou také skvěle obsazené. Fišerová naposledy před kamerou, Chýlková v bikinách a hlavně nádherná Kornová, kterou do role nezodpovědné matky obsadil snad sám osud a nalajnoval jí smutnou budoucnost i v reálném životě.

    • 1.5.2020  17:40

    Snímky z druhé poloviny 80. let mají jedno společné. Tvůrci zkouší překračovat hranice a kolikrát díky této snaze vzniknou kultovní scény. Kachyňa byl navíc schopný i něco sdělit a úmorná šeď socialismu má tak další filmové memento.

    • 30.4.2020  21:40

    Pouze pro skalní fanoušky, ale pokud by se volila nejvýznamnější hudební skupina naší historie, tak bych taky hlasoval pro Pražský výběr. Tolik velkých osobností se rozhodně nikde jinde nesešlo.

    • 29.4.2020  20:21
    Pražská 5 (1988)
    ***

    Skupinová onanie pražských umělců. Mimóza: 60%, Kolotoč: 20%, Vpřed: 50%, Křeč: 40%, Sklep: 80%.

    • 28.4.2020  15:14

    Olmer byl vizionář. Už na počátku 80. let natočil věrohodný snímek o boji mladistvých s jejich vlastním já. Když se o něco podobného pokusí současní tvůrci, tak sklidí zasloužený výsměch, protože jsou jejich představy totálně mimo.

    • 27.4.2020  19:58

    Velká škoda cenzury. Hodně by mě zajímala původní verze plná jistě zajímavých nápadů. Zbylo vlastně jen jedno upravené auto a dvě polonahé herečky. Scény na sebe ani moc nenavazují a hlavně Menzel není tak schopný herec a už vůbec nevypadá jako magnet na ženy.

    • 25.4.2020  17:12

    V minulém režimu vzniklo mnoho agresivnějších snímků propagujících rudé vidění světa. Míra agitace je tady na snesitelné úrovni a prim hrají hodnoty jako přátelství a láska. Dnešní filmy pro děti jsou zase nechutně prolezlé PP.

    • 21.4.2020  17:18
    Strašidla (2016)
    *

    Když se Troška a Kališ začnou šermovat kokotama nad scénářem, tak to zaručeně musí skončit průserem. Bylo by naivní si myslet opak, protože v posledních letech je pro ně film pouhým nosičem reklamy. Obsazení pěkných ksichtů navíc zaručuje slušný příjem z kin, i když Polívka je dřevák a Sandevě by někdo měl konečně oznámit, že není herečka.

    • 19.4.2020  19:02
    Čertoviny (2017)
    *

    Bohužel jsem si až moc živě představil, jak si Troška s Kališem navzájem honili ocasy po tom, co vymysleli závěrečný double twist, který může ohromit maximálně děti ze školky, takže hodnocení držím při zemi. Troška možná mnoho diváků překvapil, když upozadil některé jeho otravné trademarky, ale pokud není schopný nabídnout sympatické postavy a herce bez nutnosti jejich předabování, tak se z podprůměru už nikdy nevyhrabe.

    • 16.4.2020  21:26
    Jediná (2019)
    **

    Vzpomínka na Koronu. Dlouho jsem vzdoroval úchylné potřebě sledovat filmy o pandemii v době, kdy o tom slyšíme každý den a hlavně to všechny dost otravuje. Rozhoupala mě až ujetá zápletka v podobě vymírání pouze ženské části populace. Oproti slavnějším kouskům v rámci žánru je snímek dost komorní, sledujeme prakticky jen jeden pár.

    • 14.4.2020  17:53

    Sázka na plakát s Ratajkowski tvůrcům vyšla. Zapnul jsem to, aniž bych zjišťoval další podrobnosti. Ve finále jsem však byl lehce rozhořčen, čekal jsem totiž větší dávku soft porna. Svět zlodějů má bez pochyb svoje kouzlo, takže upocená snaha o stylovou překombinovanost už byla nadbytečná.

    • 13.4.2020  20:13

    Pokud by se Vorlíček rozhoupal o 20 let dříve, tak by rozhodně dostal menší bídu a hlavně by obsazení i triky dávaly smysl. Vlastně to ani není moc k smíchu, protože pošpinil nejen kultovní status Dívky na koštěti, ale i svůj vlastní odkaz.

    • 13.4.2020  10:44

    Pán Rapoš, bývalo dobrým zvykem, že lidé svoje exkrementy splachovali do záchodu a nechodili s nimi exhibovat do kina. Jinak Gott se s tím fakt nesral, poprvé jsem někomu rozuměl slovensky. Blábol bez hlavy a paty.

    • 12.4.2020  21:20

    Nadšení pro film z toho přímo čiší, ale o nějaké zábavě nemůže být řeč. Zombie myslivci jsou jen trapný úlet. Těžko můžou vyrovnat dialogy, které tahají za uši a poslepované scénky, kde někdo bezhlavě pobíhá s kečupem na hlavě. Největší hvězdou je tak překvapivě Dáda, která jako jediná dokáže surfovat na parodické vlně, jenž smetla vše ostatní.

    • 11.4.2020  22:56
    Volyň (2016)
    ****

    Natočit zvěrstva 2. světové války a zároveň přijít s něčím novým není úplně lehký úkol. Polákům se to povedlo a fascinuje mě, jak daleko před našimi filmaři v současné době jsou. Volyň je válečný velkofilm se vším všudy. Akční sekvence, masakry obyvatel, dech beroucí kamera i přesvědčivé herecké výkony. Jedinou slabinou jsou výrazné dějové skoky, které v kombinaci s no name herci a neznalostí historie dané oblasti můžou dělat problém s orientací v příběhu.

<< předchozí 1 2 3 4 8 16 23 30