Recenze (71)
Philadelphia (1993)
moc patosu
Muž na laně (2008)
zajímavý dokument o zajímavém činu... kdyby to ale nebylo tak dlouhé...
Temný rytíř (2008)
elitní herecký a režijní ancábl... konečně můžu mít Batmana rád... Baleův hlas i Ledgerův projev je famózní
Doodlebug (1997)
vypointovaná krátká skvělost... prostě Christopher Nolan
Dokonalý trik (2006)
výborní herci a šokující příběh pod taktovkou nejlepšího režiséra
Sedmá pečeť (1957)
náboženská filozofie, alegorie života a smrti a hlavně šachy - pro mě film jako stvořený... + Max von Sydow
Mrtvý muž (1995)
bizarní skloubení humoru a westernové akce, brilantní Depp, výborná hudba
Requiem za sen (2000)
Z hudby mrazí, z kamery se šílí, ze scénáře se brečí, z herců sálají emoce, z ledničky jde strach, z televize jdou demagogické sračky... z konce... já ani nevím
Liga výjimečných (2003)
nejhorší komiksová předělávka co znám
Monty Python a Svatý Grál (1975)
mejluju