Recenze (190)
Expendables: Postradatelní (2010)
Zadnej extra zazrak to neni, ale je to slusna akcni blbinka, ve ktery se clovek diky roztreseny kamere neztraci a ktera je sem tam vtipna. Jako ze starejch dobrejch casu. (Ale Rambo 4 je o hodne vejs). Nejlepsi scena v kostele - Wills, Sly a Arnie.
Extrémní vlaky (2008) (seriál)
Videno cca 6 dilu z 8. Premise je zajimava, bohuzel se to casto moc soustredi na technicke detaily, ma to klasickej problem americkej dokumentu - poreklamni recap kazdych 10 minut, a ten narrator je proste buranskej blb :) (CZ dabing, TV)
Frekvence (2000)
zas takovej zazrak to neni. peknej dojemnej konec
Garfieldův festival humoru (2008)
K nepreziti. Silena nuda s trapnejma forama. A to to pry ma jen hodinu a ctvrt?!?! Me to pripadalo, jako dve. (CZ dabing.)
Goldfinger (1964)
Bond cislo 3 - tady se asi s vetsinou neshodnu, ale nic moc. Zmena rezisera byla velkou chybou. Cela scena s Fort Knox je hodne divna. A nemuzu si pomoct, ale tenhle film bondovky trosku zkurvil - velky vyuziti gadgetu atd., radsi mam ty vic pri zemi, jako FRWL, OHMSS, FYEO, LTK a Craigovky. Ovsem Connery vynikajici
Harry Brown (2009)
Death Wish z londynskeho predmesti. Byvaly Marine a veteran ze Severniho Irska nejdrive odmita resit problemy svyho neigbourhood, ale kdyz gang sejme jeho jedinyho kamose, vyda se ho pomstit. Az na zaver pritazenej za vlasy (riot, hospodkej) je to luxusni. Michael Caine je buh!
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
ve srovnani s knihou me to az sralo
Hluboký spánek (1946)
ty vole, ty dialogy! to je nadhera!
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Nejlepsi z dolarove trilogie. Naprosta parada. Navic je to extremne vtipny. 'Jsou dva druhy lidi. Ti, co maji nabito a ti, co kopou. Tak kopej'.
Honba za diamantem (1984)
Tohle Zemeckis nezvladl. V mladi jsem to nevidel a ted jsem nepochopil, proc to byl takovy hit. Dejove nuda, humor spatnej, chemie mezi Douglasem a Turner nulova...