Recenze (190)
Zbouchnutá (2007)
Prijemny. Mene vtipny nez Superbad, ale zas tam nejsou vyslovene hluchy mista.
Auta (2006)
Life Is a Highway! Asi nejlepsi Pixar/Disney/whatever 'detskej' film. Get your kicks, on Route 66!
Casino Royale (2006)
Bond 21 - skvele! Craig je, pres vsechnu puvodni neduveru, perfektni. Jen ten restart serie me trosku sere
Dexter (2006) (seriál)
Season 1,2: 5 *; Season 3,4: 4* Season 5: 5* za vyvoj postav. Logickejch lapsu uz tam bylo trosku vic, napr. cela ta zapletka s Robocopem a jeji vyreseni.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Zase zadna slava, ale libilo se mi to vic nez prvni dil, zejmena mamutka se ztratou identity.
Kráska v nesnázích (2006)
No jo, to zas bylo. Vsichni v Cechach jsou banda lemplu, zlodeju a jinejch dusevnich chudaku, jen ten emigrant si zachoval moralni cistotu. A pri tom je to peknej vul. Ale nenadzvihlo me to tolik, jako podobna rozvrzeni v Horem Padem, takze za 3*, protoze dobra hudba, dobra kamera, dobry herecky vykony a prekvapive (pro me) velice sexy Geislerova.
Letiště (2006) (seriál)
rozhodne nejlepsi komercni serial za poslednich par let. Uz jen to, ze jsem odsledoval pres polovinu dilu. V porovnani se vsema Pojistovnama, Ordinacema atd je to v podstate skvost
Robin Hood (2006) (seriál)
prvni cca 4 dily. nuda velka
Záchranáři (2006)
nekde v letadle videno
Domino (2005)
My name is Domino Harvey. I am a bounty hunter. Uzasna hovadina, dvouhodinovy reklamni klip