Recenze (1 143)
Duna: Část druhá (2024)
A veď poho.
#annaismissing (2023)
Kto vybral k tak temnej látke tak nevkusne krikľavý colorgrade?
Džundži Itó: Japonské děsy (2023) (seriál)
Itó má fascinujúce nápady, no takmer nikdy ich viac nerozvíja tak, aby boli intelektuálne podnetné. Záporáci (tj. démoni, duchovia, príšery) sú detsky samoúčelní, bez motivácie, bez tajomstva, scenáristika je tu lenivá a vo väčšine príbehov úplne bez akejkoľvek záverečnej pointy. Manga (Balónky oběšencú) na tom nebola omnoho lepšie, akurát tam ma to o trochu menej iritovalo vďaka pekným ilustráciám.
Hrdinové a zrádci uvnitř Ruska (2023) (TV film)
3,5* Potrebný film. Škoda toho príšerného českého dabingu.
Jiné tělo (2023)
Hysterická pseudodetektívka s digitálnymi hercami, varená z vody.
Kostlivec (2023)
Banálna a plochá poviedka, adaptovaná do ešte debilnejšej žánrovej šablóny, s digitálnou príšerkou. Meh. 1,5*
Magyarázat mindenre (2023)
Napriek tomu, že sa to po úmornej trištvrtehodinovej expozícii konečne rozbehne, to svoju masívnu stopáž neobháji. Dej je predvídateľný a jeho výpoveď je síce dôležitá, ale príliš zjednodušená, zhrnuteľná do troch viet. Nízkotučný Jagten, s niekoľko úplne zbytočnými coming-of-age dejovými odbočkami.
Manželé Stodolovi (2023)
Herci hrajú ako o život (Hájek a jeho postava mi prišiel zaujímavejší ako sociopatická karikatúra Dana), ale je to vo výsledku o niečom? Kvalitne natočené, ale vnútri je to senzáciechtivý bulvár.
Mládí (jaro) (2023)
Natočené s nesmiernou jemnosťou, ale bola pri tak nenaratívnom filme potrebná tak masívna stopáž?