Recenze (876)
200 000 fantômes (2007)
Netradiční pohled na tragédii skrz příběh budovy. Jen ten hudební doprovod byl děsnej. Pietní 3*
Démon (1972)
Horor jak má být, nádherná hudba a spojení němé animace s psanými dialogy je originální a působivé. Opravdu jsem se bála. Japonci mají prazvláštní přísloví...
Stopky lásky (2009)
Originální téma, které pro mě ničí hlavní hrdinka. Tu ženskou jsem nemohla vystát. Ještě že časovač lásky je vymyšlený, nenáviděla bych ten přístroj a zřejmě bych se angažovala v nějakém nepolitickém uskupení vyžadující postavení časovače mimo zákon.
Žvahlav (1977)
Vtipně nechutná pohádka o hrdinovi, který vlastně tak úplně není hrdina, a jeho vyvolené "baculaté" Griseldě. Nejvtipnější scény se podle mě vždy točí kolem Dennise - dar z lásky, různé druhy vyměšování...takhle to moc vábně sice nezní, ale věřte mi, stojí to za to (i kdyby je kvůli sestře Jessice). MP stále v dobré kondici.
Red Dwarf (1992) (TV film)
Au, tohle se opravdu nepovedlo. Jedna hvězda za Krytona a pár dobrých vtipů, které ovšem zabíjí naprosto příšerné obsazení. Nevzpomínám si, kdy naposledy mi předtočený smích tak trhal uši.
Norské dřevo (2010)
Ne, tak tohle se opravdu nepovedlo. Nekonečné záběry, které mají být asi "artové", ale jsou nudné, mě doháněly k šílenství. A k tomu věty vytržené z knihy, které ovšem ve filmu zkreslovaly charaktery postav...Moje oblíbenkyně Midory tady působí naprosto nepřesvědčivě a uměle. A chudákovi Toruovi celý film říkají jen Watanabe...