Recenze (2 917)
Nemocnice Chicago Med - Reality Leaves a Lot to the Imagination (2022) (epizoda)
Český název při vysílání na TV Nova - Vše není tak, jak vypadá.
Agrometal - Velký koncert (2023) (epizoda)
90 %. Bylo to opět vtipné.
Agrometal - Televize (2023) (epizoda)
Tak dnes 100 %. Upřímně jsem se zasmála, což je opravdu vzácnost.
Agrometal - Soutěž (2023) (epizoda)
Přijde mi, že dnešní divák je hodně náročný. Za mě je to prima sranda. Trochu vtipné, trochu trapné. A některé díly opravdu k popukání.
Černý telefon (2021)
Dobrý film. Dostala jsem tip a vyplatilo se to.
Kriminálka Miami - Smrt jednoho poctivce (2012) (epizoda)
Dobrý díl. Poučný i pro obyčejného člověka.
Specialisté - Mimořádná událost (2023) (epizoda)
Nic moc díl a ještě rozdělený na 2 části. No to za ten týden nejspíš zapomenu, o co tam šlo.
Equalizer (2014)
No jako, ano. Je to dobrý film. Osciluje u mě mezi 3 a 4-mi hvězdami. Skvělí herci. Denzela můžu, je to sympaťák a Chloë mám také ráda.
Specialisté - Kyselina (2023) (epizoda)
Po delší době kvalitní díl. Hodně silný příběh z atraktivního prostředí. Většinou jsou případy slabé, ale jednou za čas se objeví naopak hodně dobrý. Doporučuji. No jedno mínus to má. Petra Tenorová už tu jednou hrála, před 4-mi lety. V tomto seriálu už to udělali víckrát. Asi nedostatek herců.
Stíny smrti: Vražda v Aveyronu (2014) (TV film)
Pokud máte rádi jasné filmy, tak si to nepouštějte. Kromě toho, že je to zdlouhavé, nezajímavé, tak je to i příšerně zamotané.