Recenze (2 924)
Vražda po americku (1991)
Nevěděla jsem, co čekat, dostala jsem dobrý film. A navíc spoustu krásných herců, viz. Josie Bissett.
Americký zločin (2007)
Na tohle nemám slov. Je to naprosto odporné.
Čarodějnice (2015)
Film, který tu má hrozně moc rozdílné hodnocení. Já jsem byla celou dobu v napětí, děj mě vtáhl. Vzhledem k tomu, že jsem neměla dopředu žádné informace, tak jsem neměla přehnané nároky. A myslím, že proto jsem dostala vrchovatě dobrý zážitek. Jediné, co mě zklamalo, byl závěr.
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
Skvělá, dnes už, klasika.
Sidney Hall (2017)
Dlouhou dobu je film nezajímavý, unylý, neatraktivní. Teprve posledních snad 20 minut filmu stojí za to vidět a dodá mu teprve nějaký smysl.
Všichni jsou v pohodě (2009)
Jeden z nejhorších filmů De Nira. Jak ho mám ráda, tak na tohle jsem málem nevydržela koukat. Nuda. Nezachránila to ani spousta dalších dobrých herců.
Čertoviny (2017)
V záplavě dnešních pohádek tuto hodnotím vysoko. Je hezká, trochu podobná těm starým, které bývaly lepší, než ty dnešní. A jen tak mimochodem, našla jsem tu tak trochu skryté inspirace pohádkami Princ a Večernice, S čerty nejsou žerty a Hrátky s čertem. Až teď jsem si všimla, že režíroval Zdeněk Troška. To pro mě byla vždy záruka dobré zábavy.
Popelka (1997) (TV film)
Myslím, že to není zas až tak špatný pohádkový muzikál, jak tu mnozí tvrdí. Najeďte na 32. minutu - Fidli, tydli, fidly dý. Divím se, že si na tom Whitney nezlomila jazyk. A tady také zjistíte, že autoři nesází na spořádanou pohádku, ale je tu i prvoplánově trocha parodie.
Den, kdy se zastavila Země (1951)
No, musím přiznat, že mě z tohoto filmu mrazí.
Ponorka (1981)
Na Ponorku jsem narazila náhodou při hledání stejnojmenného seriálu z roku 2018. A protože mě poslední dobou opravdu hodně zajímá období obou světových válek, neodolala jsem a film shlédla. viděla jsem zřejmě Director's Cut: 209 minut. A jak mě to zkraje moc nebavilo, tak posledních 45 minut bylo hodně dobrých. A opravdu dramatický konec.