Recenze (2 924)
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 7 (2024) (epizoda)
Nejhorší díl. O ničem.
Zlatá labuť - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Na pokračování tohoto seriálu jsem se těšila asi nejvíc. Ani nová série mu neubrala na zajímavosti. Naopak, začíná to být víc a víc dramatické.
Mimořádná událost (2022)
Tak tohle vážně nemá chybu. Nejlepší počin od dob Kalamity.
Pod zemí (2014)
Zvláštní je, že až teprve po 70 minutách jsem zjistila, že jsem tento film již viděla.
Někdo klepe na dveře (2023)
Byla jsem v napětí celou dobu, co se vlastně stane. A myslím že je děj hoden toho, označit ho za skvělý.
Marie Terezie (2017) (seriál)
Poutavé, zajímavé. Jak jsem se nikdy o historické filmy nezajímala, tak teď je fakt můžu. A toto se extrémně povedlo.
Kurz manželské touhy (2021)
Podobnou blbost jsem dlouho neviděla. A Plodková tam vypadá jako blbka.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 5 (2024) (epizoda)
Tak dnes trochu slabší díl.
Policie Hvar - Dobro došli (2024) (epizoda)
Už od prvních záběrů vtipný seriál. Do Alžbetky jsem se naprosto zamilovala. Je rozkošná a podobná Whitney Houston.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 4 (2024) (epizoda)
Já jsem se dost zasmála. Takže opět super díl.