Recenze (381)
Láska nebeská (2003)
Musím uznat, ač nerad že se mi o líbilo...a moc. Zamiloval jsem si ho. Každá postava má co nabídnout, pro mě ovšem je nejlepší Grant, jako prime minister. Absolutní špička v daném žánru.
Lawrence z Arábie (1962)
Opravdu to bylo moc dlouhé, hodně dlouhé. Já osobně moc velkolepé eposy nemusím, a i když Peter O'Toole byl famózní, tak jsem se neubránil pocitu, že je film až přespříliš nudný.
Le Mans (1971)
Povinost pro každého automobilového nadšence aneb Ferrari versus Porsche.
Leon (1994)
Parádní akce se skvělou Natalií Portman. Taková role Renovi sedí jako ušitá na míru. A ta paintballová odstřelovačka...
Lepší už to nebude (1997)
Jack Nicholson tak sobecký, egoistický, sarkastický a ironický a to v jednom filmu. Výborný herecký výkon v příjemné romantické komedii.
Let číslo 93 (2006)
Myslím, že to ani nepotřebuje nějaký komentář. Drsné, reálné a dechberoucí rekonstrukce 11. září. Stačí?
Lítám v tom (2009)
Jedno z největších a nejpříjemnějších překvapení poslední doby. Reitman si mě získal na svou stranu hned od začátku s doprovodem hudby Rolfeho Kenta. Postava Ryana Binghama mi byla již od počátku velmi sympatická (létaní, životní styl, ironie a nadhled vůči okolí) a Clooneymu prostě maximálně sedla na tělo. Ten jeho usměv a hlas snad musí každého pohladit na duši (krom vyhozených lidí z práce). Opravdu excelentní snímek.
Lola běží o život (1998)
Svižný příběh červenovlasé Loly třikrát jinak. Co se mi líbilo ze včeho nejvíce jsou osudy lidí, které Lola potkala a vždy jsou pojaté jinak.
Lovec jelenů (1978)
Film o válce ve Vietnamu, spíše o tzv. Vietnamském syndromu. Co bych vytkl tak je první hodina filmu, ne tím co obsahuje, spíše by měla být trochu kratší. Film o kamarádství, lásce k bližním a lovu. Scény kdy jsou De Niro a spol. v horách a loví, jsou tak jedinečné. Roberta De Nira tady vyzdvihovat nemusím, spíše mě zaujal Christpoher Walken. Hodně antimilitarsitické.
Magnolia (1999)
Těžko hledám slov, prostě Takové věci se dějí. Tom Cruise zahrál toho macha fakt neuvěřitelně. Z postavy Julianne Moore jsem si rval vlasy. Každý z příběhů byl zajímavý a nic mu nechybělo. A závěrečná žabí apokalypsa? Pusa otevřená dokořán.